تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶
۰
plusresetminus
امام‌ جمعه جازموریان مطرح کرد:

۱۲ فروردین، روز تبلور اتحاد ملت ایران

امام جازموریان گفت: ۱۲ فروردین، روز تبلور ایمان و اتحاد ملت ایران و همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی پرمشارکت‌ترین همه‌پرسی برگزار شده در دنیاست.
۱۲ فروردین، روز تبلور اتحاد ملت ایران
به گزارش گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «راه آرمان» ؛ ۱۲ فروردین‌ماه روز تحقق آرمان‌های مردمی بود که سال‌ها سختی‌های بسیاری را به جان خریده بودند تا روزی به خواسته خود که همان استقلال و آزادی بود، دست یابند؛ مردمی که در طول تاریخ پرفراز و نشیب خود حاکمیت‌های گوناگونی را تجربه کردند و تحت سلطه استبداد سختی‌های بسیاری دیدند اما همچنان به برپایی حکومتی الهی و عدالت محور امید داشتند.

در این روز ملت قهرمان ایران پس از شکست حکومت وابسته ستم‌شاهی به حاکمیت دینی و الهی رأی «آری» داد تا این حکومت زیر چتر ارزش‌های معنوی بتواند مسیری الهام‌بخش را برای مردم ایران تعیین کند و الگویی از حکومت مردم بر مردم ارائه دهد.

۱۲ فروردین روز تجدید میثاق دوباره با امام و رهبری است

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی امام جمعه جازموریان در گفتگو با خبرنگار رودبار ما ضمن تبریک ۱۲ فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: ۱۲ فروردین، روزی است که ملت قهرمان ایران به جمهوری اسلامی «آری» به نشانه روییدن و به ثمر رسیدن اندیشه‌های پاک گفت و این حرکت تا اتصال به حکومت حضرت بقیه‌الله‌العظم(عج) ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در طول این ۴۵ سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران جبهه استکبار و در رأس آن‌ها آمریکا، با حربه‌های گوناگون برای مهار قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران دست به توطئه‌های زیادی زده‌ است،  اما ملت قهرمان ایران همه این نقشه‌ها را نقش‌بر‌آب کرده است.

امام جمعه جازموریان مطرح کرد: مردم با بصیرت و عاشق حکومت الهی جمهوری اسلامی به رغم تمام کارشکنی‌ها و نیرنگ‌های دشمنان همچنان پای آرمان‌های این حکومت ایستاده‌اند و سینه‌های خود را سپر رگبار گلوله‌های دشمنان در جنگ سخت و نرم قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۲ فروردین، روز تبلور ایمان و اتحاد ملت ایران است، و همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی پرمشارکت‌ترین همه‌پرسی برگزار شده در دنیاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی با تأکیدبر اینکه امام(ره ) انقلاب اسلامی را با تکیه‌بر مردم به پیروزی رساند، عنوان کرد: شاه توسط مردم ساقط شد، امام خمینی(ره ) دستور داد تا حکومت آینده کشور هم توسط مردم تعیین شود و با این کار آینده انقلاب را تضمین کرد.

امام جمعه جازموریان تأکید کرد: تنها راه ماندگاری جمهوری اسلامی الگو‌گیری محض از نهج‌البلاغه و سبک مدیریتی امیرمؤمنان علی(ع) است.

وی بیان کرد: مکتب نهج‌البلاغه؛ شرط ادامه حیات انقلاب اسلامی است در نسخه شفابخش نهج‌البلاغه، سه مولفه اساسی تقوا، زهد و بصیرت برای ساحت‌های فردی و اجتماعی وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی ابراز کرد: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به این امر اذعان دارند که اگر ما بخواهیم امروز انقلاب اسلامی را ادامه دهیم، یعنی آنچه به‌ معنای واقعی کلمه انقلاب اسلامی است بایستی اسلام را همه‌جانبه مراعات کنیم که نمودش نهج‌البلاغه است.

امام جمعه جازموریان گفت: ۱۲ فروردین روز تجدید میثاق دوباره با امام و رهبری است و در این روز به جهان نیز نشان می‌دهیم که امام خمینی (ره) راهی برای سعادت انسان گشود و هیچ‌گاه بسته نخواهد شد.

انتهای خبر/پورحیدر  https://armanekerman.ir/vdcfxxdy0w6djya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما