تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۶
۰
plusresetminus
نماینده سابق مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

شهید رئیسی در مبارزه با دشمنان پیش‌قدم بود

نماینده سابق مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله شهید رئیسی در مبارزه با دشمنان جمهوری اسلامی همواره پیش‌قدم بود.
شهید رئیسی در مبارزه با دشمنان پیش‌قدم بود
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بهرامی خوشکار در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به آیه ۱۰۰ سوره نسا گفت: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده‌اند «وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللهِ وَ کانَ اللهُ غَفُوراً رَحیماً؛ و هرکس از خانه خود به‌عنوان مهاجرت به‌سوى خدا و پیامبر او، خارج شود، سپس مرگش فرارسد، پاداش او بر خداست و خداوند، آمرزنده و مهربان است.»

نماینده سابق مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهادت رئیس جمهور عزیزمان و خادم ملت ایران اسلامی آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

وی ابراز کرد: شهید رئیسی خادم ملت و یکی از بزرگانی بود که تمام فکر و ذکر ایشان، مرد و رفع مشکلات آنان بود و پیوسته به رشد و تعالی ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران فکر می‌کرد و همواره در این فکر بود تا ملت ایران اسلامی را به قله سعادت برساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بهرامی خوشکار تصریح کرد: آیت‌الله شهید رئیسی در مبارزه با دشمنان جمهوری اسلامی همواره پیش‌قدم بود و تابع و مطیع ولی امر و نماینده امام زمان(عج) حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای بود.

نماینده سابق مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آیت‌الله شهید رئیسی چه در زمان فعالیت در قوه قضائیه، چه در تولیت آستان قدس رضوی و چه زمانی که رئیس جمهور بود و چه در مجلس خبرگان رهبری حضور داشتند، انسانی بسیار خوش اخلاق و خدوم بود و آدمی از همنشینی با ایشان لذت می‌برد.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcd5f0ffyt0ox6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین