تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۶
۰
۱
plusresetminus
راه دسترسی از رودفرق به معدن مس کرور احداث می شود
اولین گام مهم برای معدن مس کرور عنبرآباد برداشته شد
به گزارش "راه آرمان" طی جلسه ای باحضور معاون عمرانی فرمانداری عنبرآباد؛ معاون اداره کل صمت جنوب استان؛ نماینده سپاه؛ نماینده شرکت ملی مس ایران؛ مدیرعامل شرکت آریان آران و پیمانکار پروژه و جمعی از مدیران شهرستان جلسه رفع موانع تولید برای تجهیز کارگاه و احداث راه دسترسی به معدن کرور در محل فرمانداری برگزار شد.
سمندری معاون عمرانی فرمانداری در این جلسه گفت: معدن مس کرور نقش مهمی در اقتصاد و ایجاد اشتغال برای جوانان در شهرستان عنبرآباد و جنوب استان می تواند داشته باشد.
وی بیان کرد: باید در کنار ظرفیت های کشاورزی ظرفیت معدنی شهرستان هم مورد توجه قرار بگیرد و خوشبختانه در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و معدن مس کرور میتواند  نقش مهمی در اقتصاد منطقه داشته باشد
سمندری با بیان اینکه بیش از ۲۰۰میلیون تن ذخیره اولیه معدن مس کرور عنبرآباد می باشد گفت: ایجاد راه دسترسی به معدن یکی از اقدامات مهم بود که طی چند روز آینده آغاز خواهد شد و میطلبد مردم منطقه با پیمانکار همکاری لازم داشته باشند.
معاون عمرانی فرمانداری اظهار کرد: پیگیری های زیادی توسط دستگاههای اجرایی و عوامل زیربط برای فعال کردن معدن کرور صورت گرفته است که هدف از آن ایجاد اشتغال برای ۱۲۰۰ نفر و توسعه اقتصادی در شهرستان عنبراباد می باشد.
سمندری عنوان کرد: برای جبران خشک سالی در شهرستان ناگزیر از تغییر شیوه معیشت مردم و تغییر فعالیت از بخش کشاورزی به صنعت و معدن هستیم که به حول و قوه الهی به پیگیری های صورت گرفته و آنچه که آینده محقق خواهد شد به واسطه بهره برداری و صرفه جویی ناشی از مقیاس معادن مس در این شهرستان به زودی عنبرآباد به عنوان هسته اصلی رشد اقتصادی در جنوب کرمان نقش آفرینی می کند.
وی افزود:پیگری های نماینده مردم؛فرماندار ؛ دستگاه قضا ؛سازمان صمت جنوب و اعضای شورای تامین جهت  اکتشافات و رفع  موانع تولید در سطح شهرساان جای تقدیر دارد.
گفتنی است پیمانکار ظرف مدت ۱۰ روز آینده عملیات تجهیز کارگاه و احداث راه دسترسی به معدس کرور اقدام خواهد کرد.




  https://armanekerman.ir/vdcfmxdycw6d0ja.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

علی
کدوم جاده اصلا کسی هسته پیگیر جاده باشه همش حرفه