تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۹
۰
plusresetminus
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی:

ایل بزرگ منظری نقش بزرگ و موثری در دوران دفاع مقدس داشته اند

صمدالله محمدی گفت: ایل عزیز و بزرگ منظری با تقدیم چندین شهید، نقش بزرگ و موثری در دوران دفاع مقدس داشته اند.
ایل بزرگ منظری نقش بزرگ و موثری در دوران دفاع مقدس داشته اند

به گزارش راه آرمان: صمدالله محمدی، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در اولین یادواره شهدای عشایر که در روستای آرن سفلی در شهرستان بافت برگزار شد اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در این مجلس و محفل نورانی که معطر است به نام شهداست سعادت حضور داد و ما وظیفه ی خود میدانیم و وظیفه داریم در این یادوارهای شهدای عزیز شرکت کنیم و یاد و خاطره اشان را گرامی داریم.
محمدی عنوان کرد: هر انسانی که به مقام شهادت نائل می شود بصورت خاص باید دو ویژکی داشته باشد و کسانی که به مقام والای شهادت رسیده اند، قطعا این دو ویژگی را داشته اند.
وی افزود: اولین ویژگی این است که هدف شخص برای خدا و رضای او بوده است و به قطع و یقین اگر کسی هدفش را خدا قرار نداده باشد و برای رضای خدا نرفته باشد و نخواهد در راه خدا فدا شود شهید نمی شود.
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه دومین ویژگی شهدا این است که آگاهانه این مسیر را انتخاب کرده اند افزود: ما یقین داریم که شهدای عزیز و والامقام ما هم آگاهانه این مسیر را انتخاب کرده اند و هم برای رضای خدا حرکت کرده اند.
وی با بیان اینکه ایل عزیز و بزرگ منظری با تقدیم چندین شهید، نقش بزرگ و موثری در دوران دفاع مقدس داشته اند تصریح کرد: اینجا گرد هم جمع شده‌ایم تا از رشادت‌ها و دلاوری‌های آن شهیدان والامقام تجلیل کنیم، آنان که بزرگ هستند و با بزرگداشت خاطراتشان آنان را در اعماق قلبمان جاودانه می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه برای هر پست کلیدی مسئولیت در این کشور یک کربلا شهید دادیم خاطرنشان کرد: در مقابل آن انسانهای بزرگی که با تمام وجود خود در مقابل دشمن ایستادند و از ارزشمندترین دارایی خودشان که جانشان بود گذشتند و تقدیم کردند چه وظیفه ای داریم.
 
محمدی افزود: اگر ما مسئولین اراده مان بر این باشد که مثل شهدا تمام وجودمان را برای مردم بگذاریم، قطعا بسیاری از مشکلات امروز را مردم نداشتند.
وی تصریح کرد: اگر برخی دولت ها اراده جدی داشتند و مثل شهدا خودشان را برای مردم فدا می کردند از این مشکلات خبری نبود
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خیلی جاها می نشینیم  و نام شهدا را به زبان می آوریم ولی آنطور که باید در مسیر شهدا حرکت می کردیم، حرکت نکردیم.
در پایان عده ای از عشایر به بیان مشکلات پرداختند و نماینده محترم قول مساعد با پیگیری مسئولین شهرستان در جهت رفع مشکلات خرید تضمینی و نهاده های دامی دادند.

انتهای پیام/ع https://armanekerman.ir/vdcd9x0fkyt0xz6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما