تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۷
۱
plusresetminus
فرماندار زرند و مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان و رییس اداره راه و شهرسازی زرند از پروژه های احداث قسمت ابتدایی قطعه دوم محور زرند_بافق و طرح اقدام ملی مسکن شهرستان زرند، بازدید کردند.
تامین زمین جهت احداث 370 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در زرند
به گزارش راه آرمان ، علی صادق زاده فرماندار به اتفاق علی حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان و عباس نورالدینی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان، از پروژه احداث قسمت ابتدایی قطعه دوم محور زرند_بافق و طرح اقدام ملی مسکن شهرستان زرند بازدید کرد.

فرماندار زرند در بازدید از پروژه های اقدام ملی مسکن شهر زرند با بیان اینکه در مرحله اول، برنامه ریزی برای تامین زمین 370 واحد مسکونی جهت طرح نهضت ملی در شهرستان، صورت گرفته، یادآور شد: 45 قطعه زمین مسکن توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان در 2 نقطه از شهر زرند تخصیص و تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و یا متقاضیان بعنوان پیمانکار گردیده که با این تعداد زمین، 90 واحد مسکونی برای متقاضیان خصوصا جوانان و زوج ها احداث خواهد شد.

صادق زاده در همین راستا افزود: مجموعه مسکونی 20 واحدی شهرک امام زرند با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی همراه بوده است و 70 واحد مسکونی دیگر توسط متقاضیان و با نظارت بنیاد احداث میگردد.

نماینده عالی دولت اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده تعداد 140 قطعه زمین دیگر برای طرح اقدام ملی مسکن شهرستان در دست بررسی و اخذ اسناد تفکیکی میباشند که به محض آماده شدن اسناد، به احداث 280 واحد مسکونی دیگر اختصاص می یابد.

علی صادق زاده همچنین در بازدید از پروژه احداث قسمت ابتدایی محور زرند_بافق گفت: این محور حد فاصل یزدانشهر_سیریز به طول 38 کیلومتر میباشد که در اسفندماه سال 97 کلنگ زنی شده و اجرای زیرسازی و ابنیه فنی فاز اول و قسمت ابتدایی محور به طول 12 کیلومتر توسط پیمانکار اداره کل راه و شهرسازی در دست اقدام می‌باشد.

وی از مدیرکل راه و شهرسازی خواست تا نسبت به تامین اعتبارات بموقع این پروژه حیاتی جهت تکمیل عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت محور، مساعدت و اقدام لازم صورت گیرد.

علی حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز با بیان اینکه جهت پروژه مذکور تاکنون بیش از 80 میلیارد ریال هزینه شده و برای بهره برداری از این قسمت نیاز به 220 میلیارد ریال دارد، افزود: نظر به وجود معادن متعدد و بار ترافیکی زیاد، احداث این محور ضروری بوده و باتوجه به محدودیت اعتبارات دولتی باید از ظرفیت بخش خصوصی که بهره برداران اصلی می‌باشند استفاده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: با تامین اعتبارات لازم، شاهد بهره برداری از این پروژه در ابتدای سال آینده خواهیم بود.

نورالدینی رئیس اداره راه شهرسازی زرند نیز در پایان با اشاره به این موضوع که پروژه از ابتدا تاکنون صرفاً از محل اعتبارات ملی اجرا گردیده، اظهار داشت: تا کنون بیش از 100 هزار متر مکعب خاکریزی و احداث 22 دستگاه پل و 900 متر آسفالت بیندر در قالب این قرارداد انجام شده است.

انتهای پیام/قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdcefx8zwjh8wwi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما