تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۲۰
۰
plusresetminus
حسین جلالی گفت: امروز با ولایتمداری، پیشرفت در عرصه های اقتصادی و رفع موانع تولید، حتی گره باز کردن از کار مردم و احترام و مردم داری می توانیم انتقام خون شهید سلیمانی را دشمنان بگیریم.
انتقام خون شهید سلیمانی را با ولایت مداری می توانیم از دشمنان بگیریم
حجت الاسلام حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: شخصیت شناسی شهید سلیمانی و بررسی ابعاد وجودی ایشان می تواند در همه عرصه ها الگو باشد؛ وی در عرصه مدیریت، فرهنگ، مقاومت، نظامی و… یک مکتب شده است.

وی افزود: مکتب اسلام، با پیروزی انقلاب اسلامی مکتب امام خمینی (ره) شکل گرفت و با مکتب حاج قاسم سه ضلع این مثلث تکمیل شد.

جلالی با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی و با تاکید بر اینکه تجربه میدان در کنار تجربه مدیرتی می تواند موثر باشد، عنوان کرد: حاج قاسم پشت میز نشین نبود، با اینکه کار فکری انجام می داد، ولی برای عمل و اجرا به میدان می آمد و مرد میدان بود.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس تصریح کرد: رفتارها، قهرمانی ها و فعالیت های شهید سلیمانی بی نظیر است، ولی روح تعبد، تدین وی را حاج قاسم و قهرمان کرد.

وی ادامه داد: حاج قاسم معنی اخلاص را خوب فهمیده بود و خوب عمل کرد و چه قهرمانی بالاتر از این که انسان بتواند سال های سال، خودش را برای خدا خالص نماید و کارهایش برای رضا خدا باشد واینجاست که قهرمان دیده می شود.

جلالی با بیان اینکه در صحنه های جنگ جهانی اول و دوم و خیلی از جنگ های دنیا، آدم هایی بودند که از خود شجاعت و شهامت به خرج دادند اما هیچ کدام به اندازه شهید سلیمانی ندرخشیدند، اظهار کرد: ویژگی عرفانی و الهی، شهید سلیمانی را قهرمان کرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی به شهدا و خانواده شهدا عشق می ورزید، به خانواده خود احترام می گذاشت؛ فهمیده بود راه بهشت از کانال پدر و مادر می گذرد، هزار کیلومتر طی می کرد تا به دیدن پدر و مادرش برود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی انسان برای خدا خالصانه کار کند، وجودش خدایی می شود، وقتی خدایی شد برای همیشه ماندگار خواهد شد؛ حاج قاسم مکتب شد برای اینکه خدایی و الهی کار می کرد.

جلالی بیان کرد: قهرمانی حاج قاسم تنها در بعد نظامی و ژنرال بودن ایشان نیست، وی در تمام ابعاد زندگی قهرمان بود.

وی در خصوص مطالبه و انتقام خون شهید سلیمانی، گفت: پرونده قضایی این شهید باید در دادگاه بین المللی دنبال شود، اما انتقام واقعی از آمریکا و دشمن این است که در صحنه نظام حضور داشته باشیم و از ولایت فقه حمایت کنیم و ولایت مدار باشیم؛ چراکه در وصیت نامه این شهید هم آمده که ایران حرم الله است باید از آن حفاظت کرد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس افزود: امروز با ولایتمداری، پیشرفت در عرصه های اقتصادی و رفع موانع تولید، حتی گره باز کردن از کار مردم و احترام و مردم داری می توانیم انتقام خون شهید سلیمانی را دشمنان بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه با مدیریت انقلابی، جهادی و میدانی می توانیم آمریکا را شکست دهیم و انتقام خون حاج قاسم را بگیریم، خاطر نشان کرد: متاسفانه شعار می دهیم در عرصه عمل، حاج قاسمی عمل نمی کنیم.

گفتگو از منیژه نوروزی

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdchkxnzx23niqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما