تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۴
۰
plusresetminus
فرماندار عنبرآباد عنوان کرد:

تحقق شعار سال نیازمند عزم جدی همگان است

اعطای ۳۰۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در عنبرآباد
تحقق شعار سال نیازمند عزم جدی همگان است
به گزارش "راه آرمان"صبح امروز جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان عنبرآباد با حضور ایزدی سرپرست فرمانداری، معاون عمرانی فرمانداری، بخشداران، مدیر جهاد، رئیس اداره کار، پایدار مجری بنیاد برکت و جمعی از مسئولان مربوطه در محل فرمانداری عنبرآباد برگزارشد.

ایزدی سرپرست فرمانداری شهرستان عنبرآباد در این جلسه گفت: خدمت به خلق جایگاه بسیار بالایی دارد؛ باید از این فرصتی که خداوند به ما عطا کرده به بهترین نحو در جهت خدمت به مردم تلاش کنیم.

وی بیان کرد:سال گذشته موفق شدیم بیشتر از تعهدات در سامانه رصد شغل ایجاد کنیم و برای بیش از ۲هزار نفر در عنبرآباد شغل ایجاد شد که از  تمامی مدیران دستگاهای اجرایی که سال گذشته باهمت و تلاش خود عملکرد خوبی در زمینه اشتغال داشتند تقدیر تشکر میکنم

وی افزود: باتوجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید،دانش بنیان واشتغال آفرین نامگذاری شده باید همگان عزم جدی برای تحقق شعار سال داشته باشند.

وی اظهار کرد: بعضی ادارات در قبال وظایف خود کوتاهی میکنند؛باید باوحدت وانسجام از گذشته بهتر عمل کنیم تا بتوانیم زمینه اشتغال جوانان بیکار را فراهم کنیم.

پایدار مجری بنیاد برکت در این جلسه گفت: سال گذشته در بحث ایجاد اشتغال موفق شدیم رتبه نخست را کسب کنیم.

وی بیان کرد: بیش از ۳۰۰فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد که جنبه حمایتی؛تکمیلی و توسعه داشت و اشتغال بسیار خوبی در عنبرآباد ایجاد شد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcdsk0f9yt0xn6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما