تاریخ انتشار :جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۷
۰
plusresetminus
امین امینی زاده رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارزوئیه از پذیرش سرباز وظیفه (امریه) در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ارزوئیه خبر داد.
پذیرش سرباز امریه در اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارزوئیه
به گزارش راه آرمان از ارزوئیه اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارزوئیه نیروی امریه جذب می کند.

امینی زاده افزود: وزارت تعاون‌ ، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت ایجاد ‌‌شده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی ، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان‌ها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور اقدام نماید.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارزوئیه گفت: در این راستا اداره کل استان با هماهنگی وزارتخانه در سال 1401 اقدام به جذب و به کارگیری نیروی متخصص ، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی فوق لیسانس جهت اعزام‌ ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ نموده است.

وی با اشاره به اینکه برای ارزوئیه امریه مقطع تحصیلی فوق لیسانس نیاز است افزود: متقاضیان امریه سربازی می‌توانند از تاریخ ۱۵ شهریور تا تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه مردم یار (تعاون‌ یار قدیم) این وزارتخانه به آدرس اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir از شرایط پذیرش و جذب در ادارات مذکور اطلاع و ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdcguy9qtak9x34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما