تاریخ انتشار :شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۳
۰
plusresetminus
جلسه شورای اداری شهرستان ارزوئیه با محوریت کارگروه اشتغال با حضور محمدرضا مصباح مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، فرماندار ، امام جمعه و سایر مسئولین ادارات در محل فرمانداری ارزوئیه برگزار شد.
طرح شهید سلیمانی پایلوت اشتغال کشوری در شهرستان های ابر اجرا می شود
به گزارش راه آرمان از ارزوئیه شورای اداری شهرستان با حضور رضا اسماعیل کاخ فرماندار،حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف منصوری امام جمعه ، محمدرضا مصباح مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان و کلیه ی مدیران ادارات شهرستان با محوریت کارگروه اشتغال در محل فرمانداری تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام سید یوسف منصوری امام جمعه ارزوئیه مطالبی را پیرامون رابطه کارگر و کارفرما و اجر و پاداش معنوی ایجاد کنان اشتغال مطرح کرد و گفت: خواستار تلاش و کوشش مجدانه مسولین در این حوزه هستیم.

رضا اسماعیل کاخ فرماندار نیز با اعلام این خبر که شهرستان ارزوئیه به همراه شهرستان های بافت و رابر به عنوان پایلوت اشتغال کشوری مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد ضمن دعوت از سرمایه گزاران بخش خصوصی و مسولین مربوطه به همکاری در ایجاد اشتغال پایدار،خواستار پشتیبانی دولت در این خصوص شد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه قشر کارگر در فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: تمام تلاش مجموعه دولت باید این باشد تا کارگران شریف و زحمت کش از یک زندگی خوب و عزتمند برخوردار شوند.

محمدرضا مصباح مدیرکل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی هم با ذکر مطالبی در خصوص وضعیت اشتغال شهرستان و مشکلات موجود در این حوزه افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان ارزوئیه در طرح پایلوت شهید حاج قاسم سلیمانی اعتباراتی ویژه برای ارائه تسهیلات راه اندازی مشاغل خانگی برای شهرستان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdcb0gb88rhbffp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما