تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۷
۰
plusresetminus
امین امینی زاده از پذیرش دو نیروی سرباز وظیفه (امریه) در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارزوئیه خبر داد.
پذیرش سرباز امریه در اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارزوئیه
به گزارش راه آرمان از ارزوئیه اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارزوئیه دو نیروی امریه جذب می کند.

امین امینی زاده افزود: وزارت تعاون‌ ، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت ایجاد ‌‌شده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی ، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان‌ها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور اقدام نماید.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارزوئیه گفت: در این راستا اداره کل استان با هماهنگی وزارتخانه در سال 1401 اقدام به جذب و به کارگیری نیروی متخصص ، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی فوق لیسانس نموده است.

وی با اشاره به اینکه برای ارزوئیه دو نیروی امریه در مقطع تحصیلی فوق لیسانس و لیسانس نیاز است افزود: متقاضیان امریه سربازی می‌توانند با مراجعه به سامانه مردم یار (تعاون‌ یار قدیم) این وزارتخانه به آدرس اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir از شرایط پذیرش و جذب در ادارات مذکور اطلاع و ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdchkvnz623nxkd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما