تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰
۰
plusresetminus
در دیدار فرماندار ارزوئیه با مدیرکل امور مالیاتی استان عنوان شد؛

پیگیری رفع مشکلات حوزه امور مالیاتی شهرستان ارزوئیه

رضا اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه در کرمان به منظور پیگیری رفع مشکلات حوزه امور مالیاتی شهرستان با زینل پور مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.
پیگیری رفع مشکلات حوزه امور مالیاتی شهرستان ارزوئیه
به گزارش راه آرمان از ارزوئیه ، رضا اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه به همراه اصغری (رابط نماینده مردم ارزوئیه، بافت، رابر در مجلس شورای اسلامی در شهر کرمان) با زینل پور مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان دیدار کرد.

در این دیدار رضا اسماعیل کاخ ضمن بیان این موضوع که مجموعه امور مالیاتی چه در شهرستان و چه در سطح استان همواره ، همراه و یاور دولت در توسعه شهرستان ارزوئیه بوده افزود: ساخت بزرگ راه ها، کارخانه ها، بهداشت و سلامت و دیگر کارهای عمرانی و توسعه ای نیازمند همراهی مردم در پرداخت به موقع مالیات ها می باشد.

فرماندار شهرستان ارزوئیه گفت: هزینه کرد درآمد های امور مالیاتی در پروژه های عمرانی در شهرداری ها و دهیاری ها سبب افزایش انگیزه در مودیان مالیاتی برای پرداخت مالیات ها و در نتیجه افزایش سطح رفاه عمومی حاصل از پروژه های عمرانی_شهری می باشد.

در این دیدار همچنین زینل پور مدیرکل امور مالیاتی استان افزود: سیاست امور مالیاتی همواره تعامل با تولید کنندگان و جوامع مختلف صنفی بوده و یکی از اهداف اصلی ما همراهی با تولید کنندگان و حمایت از طرح های اشتغال زا در سراسر استان است.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdcamwn6w49ney1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما