تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۸
۰
plusresetminus
باحضور فرماندار شهرستان ارزوئیه صورت گرفت؛

آیین‌ معارفه رئیس اداره پست شهرستان ارزوئیه

باحضور رضا اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه جلسه تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید اداره پست شهرستان ارزوئیه در محل فرمانداری برگزار و در این مراسم از زحمات منظری توکلی تجلیل و علی حاتمی رضوانی به عنوان سرپرست جدید اداره پست ارزوئیه منصوب شد.
آیین‌ معارفه رئیس اداره پست شهرستان ارزوئیه
به گزارش راه آرمان از ارزوئیه ، در جلسه ای که با حضور رضا اسماعیل کاخ فرماندار در محل فرمانداری ارزوئیه برگزار شد ، علی حاتمی رضوانی به عنوان مسئول جدید پست شهرستان ارزوئیه معرفی و از زحمات و خدمات منظری توکلی رئیس سابق اداره پست شهرستان تقدیر شد.

در این جلسه رضا اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه افزود: انشاء الله مسئول جدید بتواند در سمت جدید بعنوان مسئول پست شهرستان با بکارگیری پیشنهادات و بهره گیری از قوانین و مقررات رایج پستی در این حوزه خدمات لازم و کافی را به شبکه پستی شهرستان ارائه نماید.

رضا اسماعیل کاخ با بیان این موضوع که زمان در انجام تمامی مراحل خدمات پستی شاخص بسیار مهمی است گفت: در صورت توجه به این موضوع و تلفیق آن با کیفیت می توان به اهداف تعیین شده که مهمترین آن رضایت مردم هست رسید.

وی افزود: پست شهرستان ارزوئیه باید در برنامه های آتی خود، به بهره گیری از فرآیند های الکترونیکی در ارائه خدمات بهینه به مردم در راستای ایجاد تسهیلات برای مشتریان و کاهش هزینه ها توجه بیشتری نماید.

انتهای پیام / جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdcc1xqs12bq1p8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما