تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۶
۰
plusresetminus
حجت الاسلام نجنو امام جمعه کهنوج در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه این شهر گفت: پرستاران درس شکیبایی را از حضرت زینب (س) آموخته اند.
تجلیل از پرستاران نمونه شهرستان کهنوج صورت گرفت
به گزارش"راه آرمان" به مناسبت میلاد حضرت زینب از پرستاران نمونه شهرستان کهنوج تجلیل به عمل آمد
 
این مراسم که در بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج و با حضور حجت الاسلام نجنو امام جمعه کهنوج، عسکری مدیر کل کمیته امداد استان کرمان، خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و نیز تعدادی از مسئولین شهرستانی برگزار شد، دکتر خیرخواه ضمن تبریک این روز فرخنده پرستاران را پرچمدارن صبر و استقامت دانست و از زحمات و تلاشهای شبانه روزی پرستاران تشکرو قدردانی نمود.
 
  حجت الاسلام نجنو امام جمعه کهنوج در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه این شهر با تبریک فرا رسیدن روز پرستار، اظهار کرد: پرستاران درس شکیبایی را از حضرت زینب (س) آموخته اند.
 
وی افزود: پرستاران در دوران شیوع ویروس کرونا به عنوان جهادگران جبهه دفاع از سلامت کشور همچون دوران دفاع مقدس جانانه حضور دارند اما با این تفاوت که در جنگ امروز پرستاران به مصاف با دشمنی می‌روند که دیده نمی‌شود.
 
نجنو تاکید کرد: خوشبختانه مردم فهیم و همیشه همراه در این مدت یاد گرفته اند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی چگونه از این مشکل عبور کرده و مراقب سلامت خود و خانواده شان باشند.
 
عسکری مدیر کل کمیته امداد استان کرمان نیز در حاشیه این مراسم افزود: دشواری کار پرستاران به واسطه مواجه شدن با مشکلات مردم و بیماران و لمس دردهای افراد بخوبی نمایان است و این قشر فداکار با صبر تحمل بالا مسیر خدمت به بیماران را برگزیده اند.
 
در پایان مراسم به هر یک از پرستاران لوح تقدیر و شاخه گلی به رسم یاد بود اهداء گردید.


انتهای پیام/ک
https://armanekerman.ir/vdcfxydymw6dmxa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما