تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۱
۰
plusresetminus
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سیرجان خبر داد:

زمان جمع آوری زباله در منطقه یک سیرجان تغییر یافت

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سیرجان گفت:: با توجه به بررسی های کارشناسی انجام شده و ضرورت ساماندهی روش های جمع آوری پسماند، از این پس زمان جمع آوری زباله در منطقه یک از ساعت 9 شب الی 6 صبح در روزهای زوج و فرد تغییر می کند.
زمان جمع آوری زباله در منطقه یک سیرجان تغییر یافت
علی رضایی در گفتگو با سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» گفت: با توجه به انتخاب پیمانکار جمع آوری زباله، تنظیف و رفت و روب در منطقه یک از امروز دوشنبه توسط پیمانکار جدید آغاز می شود.

 علی رضایی ضمن پوزش از شهروندان در خصوص تغییر زمان جمع آوری زباله در این منطقه عنوان کرد: کاهش زمان جمع آوری زباله ، کاهش زمان ماندن زباله کنار خیابان ها و معابر عمومی، جلوگیری از مناظر بد شهری به دلیل انباشت زباله در ساعات پرتردد شب و سهولت تردد آسان ماشین های زباله گیر از اهداف کلی حوزه پسماند است.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سیرجان افزود: در راستای ارتقای وضعیت نگهداشت شهر و بهبود خدمت رسانی به شهروندان و کاهش معضلات شهری و زیست محیطی، شهروندان از بیرون گذاشتن زباله قبل از زمان تعیین شده خودداری و به این زمان توجه کنند تا چهره شهر عاری از هرگونه زباله باشد.

وی اذعان کرد: بنا بر آمار به ‌دست آمده، بین ۲۰ تا ۳۰ درصد شهروندان سیرجانی روزهای جمع‌آوری پسماندهای تر بر اساس تقویم را فراموش می‌کنند و بهتر است روزهای زوج و فرد هفته مبنای جمع‌آوری زباله باشد؛ لذا از امروز دوشنبه 19 دیماه، این پسماندها روزهای زوج هفته شامل شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و روزهای فرد هفته شامل یکشنبه، سه‌شنبه و جمعه شب بر اساس برنامه زمانبندی از درب منازل شهروندان جمع‌آوری می شود.
انتهای پیام/سعید https://armanekerman.ir/vdcguq9qyak9w74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما