تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۰
۰
plusresetminus
فرماندار ویژه شهرستان سیرجان خبر داد:

پیشرفت ۹۳ درصدی اجرای شبکه فاضلاب سیر‌جان

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان گفت: عملیات اجرای شبکه فاضلاب شهری سیرجان تاکنون ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
پیشرفت ۹۳ درصدی اجرای شبکه فاضلاب سیر‌جان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» صبح امروز مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان سیرجان از روند اجرای پروژه فاضلاب شهری و تصفیه خانه بازدید کردند و ضمن بررسی میزان روند پیشرفت کار، در جریان آخرین وضعیت اقدامات انجام شده و اقدامات در دست انجام در این پروژه قرار گرفتند.

علی یعقوبی پور ضمن ابراز رضایت از کیفیت انجام کار و همچنین پیشرفت قابل ملاحظه در اجرای شبکه فاضلاب، گفت:از زمان آغاز پروژه تاکنون ۳۷۵کیلومتر از ۳۸۸کیلومتر شبکه جمع آوری ، با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان اجرا شده است که با ظرفیت ۲۶۵۰۰ مترمکعب تا قبل از پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

یعقوبی پور با بیان اینکه تاکنون پروژه اجرای شبکه فاضلاب شهری پیشرفت ۹۳ درصد و پروژه تصفیه خانه فاضلاب پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است،افزود:با بهره برداری از فاز اول این پروژه بیش از ۷۰ درصد جمعیت شهر سیرجان از طرح فاضلاب شهری بهره مند خواهند شد.

فرماندار ویژه سیرجان تصریح کرد: مدیریت منابع آب و جلوگیری از آلودگی سفره های آب آشامیدنی، ارتقا شاخص های زیست محیطی و بهداشت عمومی، تامین نیاز آبی بخش صنعت و کمک در توسعه پایدار منطقه از اهداف و مزایای طرح فاضلاب شهری سیرجان به عنوان یکی از پروژه های بزرگ عمرانی شهرستان است.
انتهای خبر/ سعید  https://armanekerman.ir/vdcaa6n6u49nea1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما