تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۸
۰
plusresetminus
در محکومیت اقدام پارلمان اتحادیه اروپا؛

اعلام حمایت فرماندار فهرج از سپاه پاسداران

فرماندار فهرج در محکومیت اقدام پارلمان اتحادیه اروپا با پوشیدن لباس پاسداری از این نهاد مقدس حمایت کرد.
اعلام حمایت فرماندار فهرج از سپاه پاسداران
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ صبح امروز حسین سعیدنیا با لباس مقدس پاسداری در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان حضور یافت و ضمن بی اثر خواندن اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران حمایت قاطع خود را از این نهاد مقدس اعلام کرد.

در این اقدام ارزشمند جمعی از مسئولان، معتمدین، سران طوائف و عشایر و نیروهای جبهه انقلاب فرماندار فهرج را همراهی کردند.

فرماندار فهرج در این دیدار بیان کرد: امروز با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه، حمایت چندین باره خود را از مجموعه سپاه پاسداران اعلام می‌داریم.


وی افزود: همچنین برخود لازم میدانم از جناب سرهنگ سنجری فرمانده پرتلاش که توانسته با روحیه جهادی محبوبیت خاصی بین مردم پیدا کند و خدمت‌گزار شایسته ای برای آنان باشد قدردانی نمایم.

سعیدنیا اضافه کرد: تا آخرین قطره خون در وجودمان است پای آرمان های انقلاب و این نهاد مقدس هستیم و مطمئنا اقدام نابخردانه پارلمان اروپا ذره‌ای از عشق و علاقه مردم به این نهاد مقدس را نمی‌کاهد.



فرماندار فهرج گفت: سپاه پاسداران در قلب ملت ایران جای دارد و هر کجا که نیاز باشد یاری‌گر مردم در عرصه‌های مختلف است.

همچنین حسن سنجری در جمع اقشار مختلف مردم و مسئولین این شهرستان با ابراز خرسندی از اقدام ارزشمند آنان در اعلام حمایت از سپاه پاسداران گفت: بنده به عنوان خادم و نوکر مردم شهرستان فهرج به همه شما افتخار می‌کنم و از تک تک شما کمال تقدیر و تشکر را دارم.

فرمانده سپاه فهرج گفت: پاسدار واقعی شما عزیزانید چرا که همیشه حافظ دستاوردهای انقلاب بوده و هستید.



سنجری با بیان اینکه سپاه پاسداران از بدو تاسیس نوکر و سپر بلای مردم بوده و در همه عرصه‌ها از قبیل نظامی، اقتصادی، محرومیت زدایی و ... نقش آفرینی کرده است، افزود: جای دارد از مهندس سعیدنیا فرماندار دلسوز، انقلابی و مردمی فهرج و همه کسانی‌که وی را در این اقدام ارزشمند همراهی کردند صمیمانه قدردانی کنم.

انتهای خبر/عباسزاده
  https://armanekerman.ir/vdcfx0dyxw6dm0a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما