تاریخ انتشار :شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۳
۰
plusresetminus
فرماندار شهرستان زرند گفت: عملیات اجرایی ساختمان کتابخانه مرکزی زرند با استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی کارخانجات و معادن شهرستان هرچه سریع‌تر آغاز شود.
عملیات اجرایی ساختمان کتابخانه مرکزی زرند آغاز شود
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند؛ صبح امروز جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرند به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور عبدالقائم ترابی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، مهدی قاسمی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی و نمایندگان کارخانجات و معادن شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
 
سید رضا حسینی نژاد در این جلسه به نقش کتاب و کتابخوانی در رشد و تعالی و بالندگی جامعه اشاره و بیان کرد: مطالعه‌ کتاب خوب و مفید، تاثیر زیادی در جلوگیری از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی دارد.
 
وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در سطح جامعه به‌ویژه در بین نوجوانان و جوانان مستلزم تامین زیرساخت هاست، اظهار کرد: تجهیز و احداث کتابخانه ها به عنوان مهم‌ترین مولفه‌های تامین زیرساخت های انتشار فرهنگ مطالعه باید در دستور کار مسئولین مربوطه قرار گیرد.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان احداث کتابخانه مرکزی زرند را به عنوان یکی از نیازهای مهم شهرستان در بخش فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن در احداث این کتابخانه استفاده شود.

انتهای خبر/قنبرزهی
https://armanekerman.ir/vdcenw8zejh8xwi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما