تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۸
۰
plusresetminus
از پروژه مهسا امینی تا دلار ۵۰ تومانی؛

دلار، سلاح دشمن در جنگ اقتصادی است

دلار، سلاح دشمن در جنگ اقتصادی است و هدف آنها با این جنگ «غلبه بر نظام؛ بدون شلیک یک گلوله» است.
دلار، سلاح دشمن در جنگ اقتصادی است
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی راه آرمان، دشمن که در جنگ نظامی ناکام ماند حال با هر حربه ای به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامي ايران است.
 
دشمنان بعد از جنگ سخت تحلیل کردند که چرا در برابر یک نظام نوپا به نتیجه نرسیدند و به این باور رسیدند که در ایران اسلامی، مردم تابع ولی فقیه و استکبارستیز هستند لذا به تضعیف این موضوع پرداختند و شبیخون و تهاجم فرهنگی را به راه انداختند.
 
 از آنجایی که نتوانستند با جنگ نرم به نتیجه برسد، جنگ هوشمند را در دستور کار قرار داد و فتنه ۸۸ را به وجود آوردند، دانشمندان هسته‌ای را شناسایی و ترور کردند اما باز هم به نتیجه نرسیدند و در دهه ۹۰ جنگ ترکیبی را به راه انداختند.
 
 روز ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ واقعه فوت مهسا امینی رخ داد. این اتفاق هنوز به عنوان یک حادثه قضاوت می‌شود امّا سوژه این حادثه تبدیل به اسم رمز شروع یک تهاجم چندوجهی علیه ایران شد. حوادث بعدی نشان داد دست‌ها روی ماشه بود و بلوک معارض، مترصد یک فرصت بودند؛ تا جایی که از بررسی ۲۵ شهریور تا امروز، تنها به یک نتیجه خواهیم رسید، فوت مهسا تبدیل به پروژه شد تا همه عوامل دست به دست هم دهد و در جنگ ارزی، قیمت دلار به ۵۰ هزار تومان برسد.
 
اکنون سوژه مرگ مهسا امینی دیگر موضوعیت ندارد و اسم آن صرفاً کارکرد مارش حمله را در این نبرد ترکیبی داشت.کما اینکه سال گذشته در جریان هک سیستم پمپ بنزین کل کشور (آبان ۱۴۰۰) نیز به دنبال همین موضوع بودند.
 
هدف «غلبه بر نظام؛ بدون شلیک یک گلوله» بود. پیاده نظام این جنگ نیز ذهن‌های مسخ شده‌ای بودند که قوه تحلیل آنان زیر بمباران دروغ نابود شده است. میدان نبرد هم فضای مجازی بود که در مدت‌هاست در اشغال ارتش آمریکا قرار دارد. 
 
 تقریباً تمام گسل‌ها همزمان فعال شدند. امّا نکته اینجاست: در نهایت این جمهوری اسلامی بود که توانست به عنوان نیروی ماهر عمل کند. در عین حال، یک شکست تمام عیار برای سایه نشینان این پروژه رقم خورد که از پر کردن یک خیابان عاجز ماند.
 
تعدادی از مولفه‌های روانی-عملیاتی این حمله ترکیبی به ایران در وقایع مهر و آبان را مرور می‌کنیم:
 
۱: دروغ را تکرار کن!
۲: تحریم مردم برای حمایت از مردم!
۳: سنّی کشی / شیعه کشی
۴: دخترکشی خیالی!
۵: کشته سازی
۶: اعلام جنگ گروه‌های هکری جهان!
۷: بسیج تعدادی از سلبریتی‌های غربی
۸: انقلاب فیک توئیتری!
۹: عملیات تروریستی داعش در عصر چهلم!
۱۰: شبهه افکنی با ادعای حضور نیروی خارجی در سرکوب!
۱۱: تجزیه طلبان ایران از سایه بیرون خزیدند!
۱۲: ایران هراسی به واسطه پهپاد هراسی
۱۳: شورش جنسی!
۱۴: تحریم فوتبال و جام جهانی
۱۵: سلبریتی داخلی
۱۶: ضریب رسانه‌ای گسترده درباره تعداد اندک پناهندگی ورزشکاران ایران
۱۷: اعتصابات
۱۸: هماهنگ شدن گروه‌های ضد انقلاب
۱۹: حکومت ساواکی‌ها
 
۲۰: جنگ ارزی، این قسمت مهمترین بخش نقشه دشمن است. ریشه تمام التهابات و نارضایتی‌ها نیز از بخش اقتصادی است.

بهبودی این بخش مساوی با نابودی تمام نقشه‌های بلوک ناتو علیه نظام است. جریان غربی و سرویس بیگانه در نگاه مادی خود و در محاسباتش به این نتیجه رسیده است که در ماجرای پروژه مهسا، فرمان برای آشوب‌های خیابانی، جای عنصر اقتصادی مغفول واقع شده است، بنابراین اتاق فکر به سفارت‌خانه‌های خود در ایران و منطقه دستور ارسال می‌کند که می‌بایست فرمان نارضایتی‌های اجتماعی و فرهنگی، به سمت موضوعات اقتصادی حرکت کند.

از سوی دیگر،‌ فضا برای تغییر مسیر و تغییر ریل قطار آشوب نیز از دولت تدبیر آماده شده، مردم و افکار عمومی به واسطه دروغ‌ها و بی‌تدبیری‌ها در دولت روحانی، نسبت به فضای اقتصادی گله‌مند هستند و بازار ارز،‌ سکه و طلا به دلیل همین نارضایتی تبدیل به میدان سرمایه‌گذاری و دلال بازی شده است.

آشوب‌هم به فرار سرمایه و نگرانی‌های مردم و سرمایه‌گذاران افزوده است، لذا دشمن به بستن بعضی از منفذهای تبادل ارز، نقشه اقتصادی برای ورود به جنگ ارزی کلید می‌خورد و با القای شبهه و شایعه در فضای مجازی،‌ به نوعی اقدام می‌کند که دلار از کانال ۳۰ هزار تومانی در عرض چند ماه، کانال ۵۰ هزار تومانی را لمس کرد؛‌ در واقع غرب در فضای فعلی از جنگ ترکیبی عبور کرده و به نوعی در پازل جنگ جوهری با انقلاب اسلامی وارد تقابل شده است.
 
 
انتهای خبر/پور حیدر
https://armanekerman.ir/vdcbg5b89rhbf9p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما