تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۲
۰
plusresetminus
فرماندار زرند با تاکید بر ضرورت توجه به قشر کارگری در سطح کلان کشور، گفت: حمایت از کارگر، دفاع از تولید، صنعت و اقتصاد کشور است.
ضرورت توجه به قشر کارگری در سطح کلان کشور
 به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری راه آرمان؛ جلسه کمیسیون کارگری شهرستان ویژه شرکت ذغالسنگ و معادن ذغال شهرستان به ریاست سیدرضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، مجتبی رنجبر معاون بهره برداری شرکت معادن زغال‌سنگ استان کرمان، سید رضا محمود زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر اعضاء این کمیسیون جهت رصد مسائل و مشکلات جامعه کارگری شهرستان عصر امروز در محل سالن جلسات فرمانداری زرند برگزار گردید.
 
سید رضا حسینی نژاد فرماندار در این جلسه با بیان اینکه باید شرایط لازم برای ایجاد محیط همراهی و همدلی کارگر با کارفرما فراهم شود تا کارگر بتواند به خوبی وظایف محوله خود را انجام دهد بر برگزاری جلسات منظم کارفرمایان با کارگران تاکید نمود.
 
او از کارگران به عنوان محور توسعه یاد کرد و ادامه داد: تعامل و رابطه سازنده بین کارگران، کارآفرینان و دولت نیز یکی از ارکان توسعه است که خوشبختانه این ارتباط در این شهرستان به خوبی برقرار شده است.
 
نماینده عالی دولت با تاکید بر اینکه مهمترین دغدغه‌های دولت و نظام ارتقای تولید و اقتصاد در سطح کلان است، گفت: حمایت از کارگر، دفاع از تولید، صنعت و اقتصاد کشور است.
 
سیدرضامحمودزاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیز با استناد به مواد ۴۸ و ۴۹ و ۵۰ قانون کار در خصوص الزام کارفرمایان و پیمانکاران زیر مجموعه خود به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل تاکید کرد و افزود: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل موجب افزایش روحیه و انگیزه کار خواهد شد.
 
در ابتدای جلسه نیز نمایندگان کارگری ضمن ارائه گزارشی از مسائل و مشکلات مربوط به حوزه کاری و ارائه راهکار‌ها خواستار پیگیری و رفع مشکلات شدند.


انتهای خبر/قنبرزهی
https://armanekerman.ir/vdcf1mdyyw6dmya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما