تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۱
۰
plusresetminus
رییس مجلس شورای اسلامی از بی‌توجهی به مولد سازی انتقاد کرد.
مولدسازی خلاف قانون نیست
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری راه آرمان؛ محمد باقر قالیباف در شورای اداری زرند که صبح امروز با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، استاندار و فرمانداران شهرستان‌های زرند وکوهبنان برگزار شد، گفت: باید به استراتژی تکیه به مردم برگردیم که با این تفکر انقلاب کردند، جنگ را به سرانجام رساندند ؛ سردار دل‌ها هم با همین نگاه حرکت کرد و داعش را نابود کرد.
 
رییس قوه مقننه افزود :با حضور مردم باید مشکلات را مرتفع کنیم باید خدا باوری و ایمان داشته باشیم بر اساس عقلانیت، معنویت و عدالت که مکتب شهید سلیمانی هم بر همین مبانی قرار گرفته حرکت کنیم.
 
قالی‌باف بیان کرد: در سه سال گذشته مجلس با نگاه تمرکز زدایی و تسهیل در مسائل اقتصادی گام بر داشته است در حالی که ۱۲ قانون در راستای مولد سازی داشتیم.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مولد سازی خصوصی سازی و اجرای اصل ۴۴ نیست بلکه متمرکز بر اموال غیر منقول و مازاد دولتی است که گره گشایی بسیاری از مشکلات در این بحث است.
 
وی تاکید کرد: مدیر امین و قوی محدودیتی برای کار ندارد در حالی که کار نیاز به اختیار و پول ندارد، چون این مهم فرهنگ دفاع مقدس و شهداست.
 
قالیباف در پایان خاطر نشان کرد: بعضی‌ها حتی در مجلس می‌گویند مولدسازی خلاف قانون است، اما این قانون است منتها قانونی است که تاکنون اجرا نشده است بنابراین می‌توان با کمک استاندار و فرمانداران با هزینه‌های کم مشکلات مردم را رفع کرد.

انتهای خبر/قنبرزهی
https://armanekerman.ir/vdcd5s0fzyt0sx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما