تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۹
۰
plusresetminus
جانشین هیئت معارف جنگ گفت: شعار شهید صیاد شیرازی در تمام زندگی‌اش "من کان لله کان الله له" بود.
شعار شهید صیاد شیرازی در تمام زندگی‌اش "من کان لله کان الله له" بود
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ امیر سیدحسام هاشمی صبح امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد‌شیرازی در محل سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: شهید صیاد شیرازی، سربازی مخلص و دست‌پرورده امامین انقلاب بود. وی با وجود چندین زخم و ترکش بر جسم خسته‌اش، سربازی مخلص در دفاع از انقلاب اسلامی و مبارزه با ضد انقلاب بود.
 
جانشین هیئت معارف جنگ با بیان این‌که شهید صیاد شیرازی در چنین روزی به دست پلیدترین گروه‌های مخالف و معاند انقلاب و اسلام، در کنار منزلش و مقابل چشمان فرزندش به شهادت رسید، عنوان کرد: من بیست و یک سال با شهید صیاد بودم از قبل از انقلاب ایشان را می‌شناختم تا روزی که به شهادت رسید.
 
وی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی سال ۵۷ با شهید صیاد شیرازی ۵۹ بسیار فرق داشت او مرد علم و عَمل بود او علم را برای عمل کردن، می‌آموخت که نمونه آن تشکیل هیئت معارف جنگ و انتقال دلاورمردی‌های دوران جنگ بود.
 
این رزمنده دوران دفاع مقدس ابراز کرد: شعار شهید صیاد شیرازی "من کان لله کان الله له" بود که در تمام طول زندگی و در مقاطع مختلف زندگی شهید صیاد شیرازی مشهود است، چه زمانی که بر مسند قدرت بود و چه زمانی که مورد بی‌مهری قرار گرفت.
 
امیر هاشمی تاکید کرد: ارتشی‌ها به خاطر توجه شهید صیاد به علم، به کارگیری متخصصین در جنگ او را دوست دارند، سپاهی به خاطر توجه شهید صیاد شیرازی به سپاه، تشکیل سپاه، آموزش سپاه و عشق به سپاه، او را سپاهی می‌دانند. بسیجی‌ها به‌خاطر اخلاصش او را دوست دارند. 
 
جانشین هیئت معارف جنگ با اشاره به این‌که شهید صیاد شیرازی، فرمانده عملیات مرصاد و ناجی این عملیات بود، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی درباره شهید صیاد شیرازی گفت صیاد سلمان ارتش بود.

انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdcc41qs02bq1e8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما