تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۶
۰
plusresetminus
دبیر تخصصی جشنواره شعر رضوی مطرح کرد:

ارسال بیش از هزار اثر به دبیرخانه شعر رضوی

دبیر تخصصی جشنواره شعر رضوی گفت: تا به امروز حدود هزار و ۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
ارسال بیش از هزار اثر به دبیرخانه شعر رضوی
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ محمدجواد شرافت صبح امروز در نشست خبری بیست‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی کرمان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تمرکز جشنواره امسال بر محتوای جشنواره و معارف رضوی است که موضوعاتی از جمله زندگی، سیره، معارف و حرکت سیاسی اجتماعی امام رضا علیه‌السلام در نظر گرفته شده است و موضوع ویژه جشنواره نیز خادم‌الرضایی حاج قاسم است.

دبیر تخصصی جشنواره شعر رضوی با بیان این‌که بیست‌ و هشتمین جشنواره شعر رضوی در سه سطح استانی، ملی و بین‌الملل برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری یک شب شعر و اختتامیه‌‌ در افغانستان از جمله برنامه‌های بیست‌ و هشتمین جشنواره شعر رضوی کرمان است.

وی عنوان کرد: براساس آخرین آمار تا به امروز حدود هزار و ۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و فراخوان در افغانستان همچنان ادامه دارد.

شرافت تصریح کرد: در تلاشیم دبیرخانه جشنواره در طول سال فعال باشد و بتوانیم یک گستره زمانی و مکانی به جشنواره اضافه کنیم.

دبیر تخصصی جشنواره شعر رضوی خاطرنشان کرد: اختتامیه بیست‌ و هشتمین جشنواره شعر رضوی، ۲۳ اردیبهشت‌ ماه در کرمان برگزار می‌شود که گفتنی است آثار ارسال شده در سه سطح در حال داوری است و داوران از استان‌های مختلف هستند.

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdcgut9qtak9wz4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما