تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۴
۰
plusresetminus
با حکم سردار رادان؛

رئیس پلیس جدید فهرج‌ معرفی شد

با حکم سردار رادان، فرمانده فراجا، عباس احمدپور به سمت رئیس پلیس جدید فهرج منصوب و معرفی شد.
رئیس پلیس جدید فهرج‌ معرفی شد
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ پیش از ظهر امروز، آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی فهرج با حضور جانشین انتظامی استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

در این مراسم با قدردانی از زحمات قریب به چهار ساله رضا رفیع‌آبادی فرمانده سابق، با حکم سردار رادان فرمانده فراجا، عباس احمدپور به سمت فرمانده جدید انتظامی فهرج منصوب و معرفی شد.

عبدالعلی روانبخش جانشین انتظامی استان در این مراسم گفت: امنیت، زیرساخت همه امور است. 

وی افزود: دشمنان به دنبال خدشه وارد کردن به امنیت و اقتصاد کشور هستند که در زمینه امنیت، اقتدار نیروهای مسلح ایران، نقشه های آنان را ناکام ساخته و در مسائل اقتصادی نیز امیدواریم با اقدامات دولت انقلابی، شاهد برطرف شدن مشکلات باشیم.

جانشین انتظامی استان کرمان در ادامه بر ضرورت رضایتمندی مردم از امنیت تأکید کرد و گفت: باید مردم احساس امنیت را در دورترین نقطه حوزه استحفاظی لمس کنند.

روانبخش با بیان اینکه در راستای تامین امنیت باید از همه ظرفیت‌ها و ایده‌ها استفاده شود افزود: نقش سران طوائف، معتمدین، ریش‌ سفیدان و متنفذین در کاهش جرائم و طرح امنیت محله محور انکارناپذیر است.

وی در ادامه پایش تصویری فهرج‌ را خوب ارزیابی کرد و خواستار ارتقای آن بمنظور رصد کامل شهرستان شد.

روانبخش همچنین از همکاری اثر بخش مجموعه سپاه و بسیج در اجرای گشت‌های رضویون بمنظور پیشگیری از جرائم قدردانی کرد.

این مقام انتظامی میزان فوتی ها و مجروحین سال گذشته در جاده‌های استان را به ترتیب ۱۲۴۱ و ۱۶۷۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: در دو ماه ابتدایی سال، تصادفات منجر به فوت، ۱۹۸ نفر و تصادفات منجر‌ به جرح نیز بیش از ۲ هزار نفر ثبت شده است.



وی تاکید کرد: در بحث پیشگیری از تصادفات باید ارتقای فرهنگ ترافیک و رسیدگی به نقاط حادثه خیز مورد توجه قرار بگیرد. 

جانشین انتظامی استان کرمان همچنین عملکرد فرمانده سابق انتظامی فهرج را قابل قبول دانست و بیان کرد: سرهنگ رفیع‌آبادی، ۸ سال در این شهرستان حضور داشتند که در راستای پیشگیری از جرائم، اقدامات خوبی انجام دادند.

روانبخش اضافه کرد: همچنین سرهنگ احمدپور از افراد باتجربه و دلسوز ما هستند که می‌توانند ادامه‌دهنده راه فرمانده سابق باشند و با کمک مجموعه‌های مختلف، امور محوله را به نحو مطلوبی پیش ببرند.

 انتهای خبر/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcfvtdymw6dmxa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما