تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۹
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

۸۰ مدرسه جدید در کرمان افتتاح می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تا اول مهرماه سال‌ جاری ۸۰ مدرسه تکمیل می‌شود و در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.
۸۰ مدرسه جدید در کرمان افتتاح می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از خبرگزاری فارس ،رضا رضایی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: طی ۳ سال برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش استان کرمان ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار پرداخت می‌شود که تاکنون ۱۲۳ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: مدارس نیمه‌تمام در استان کرمان از سال‌های مختلف مانده‌اند و تعدادی از این پروژه‌ها در حال تکمیل هستند و تا اول مهرماه سال‌جاری ۸۰ مدرسه تکمیل می‌شود و در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره آخرین وضعیت اردوگاه دانش‌آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی بیان داشت: این اردوگاه با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیران‌ارشد استانی در زمینی به مساحت ۸۰ هکتار کلنگ‌زنی شد و این پروژه منتظر اجرایی شدن ماده ۲۳ برای اختصاص ردیف‌های بودجه‌ای کشوری است.

رضا رضایی‌نژاد ابراز امیدواری کرد: اردوگاه دانش‌آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی کرمان هرچه سریع‌تر وارد فاز اجرایی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از انتخاب شرکت طراح برای طراحی اردوگاه دانش‌آموزی راهیان مکتب شهید سلیمان خبر داد و افزود: این مجموعه همچنین شرکت دانشگاه شهید باهنر و اردوگاه شهید‌باهنر تهران را طراحی کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: استان کرمان باز هم در جشنواره جوان خوارزمی با اختلاف حائز رتبه اول کشوری شد.

رضا رضایی‌نژاد بیان کرد: ۱۳ دانش‌آموز از استان کرمان به مرحله کشوری المپیادهای علمی راه یافتند و باید از آنها تقدیر و حمایت شود تا باز هم شاهد حضور دانش‌آموزان کرمانی در بین برگزیدگان کشوری باشیم.
انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcgqn9q7ak9wq4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما