تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۸
۰
plusresetminus
باشگاه گل‌گهر سیرجان با انتشار تصویری، از انعقاد قرارداد با مارینوس اوزونیدیس مربی ۵۴ ساله برای فصل جاری لیگ برتر کشور خبر داد.
اوزونیدیس با گل‌گهر قرارداد بست
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از خبرگزاری ایرنا، این باشگاه ضمن اعلام رسمی انتخاب سرمربی تیم‌فوتبال خود اعلام کرد: سرانجام پس از یک ماه بررسی فنی و مذاکره با گزینه‌های مطرح، توافق نهایی با مارینوس‌اوزونیدیس، یکی از ملی‌پوشان سرشناس و محبوب فوتبال یونان، که سوابق درخشانی در امر مربیگری نیز دارد، به عمل آمد و وی رسماً با قرارداد مالی مناسب، به عنوان سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر معرفی شد.

باشگاه گل گهر درباره رزومه این سرمربی یونانی آورده است؛ اوزونیدیسِ ۵۴ ساله از سال ۲۰۰۴ به صورت مداوم به مربیگری در تیم‌های مطرح یونان از جمله آ.ا.ک آتن و پاناتیناکوس، پرداخته و افتخاراتی همچون قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام رومانی و حضور در جام قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های آسیا در کارنامه مربیگری او دیده می‌شود.

مارینوس اوزونیدیس مربی ۵۴ ساله‌ای است که از سال ۲۰۰۴ تا همین چند هفته قبل به صورت مداوم به مربیگری در تیم‌های مختلف پرداخته است. او در دوران بازی یکی از ملی‌پوشان سرشناس فوتبال یونان بود. وی که در پست فوروارد نیز توپ می‌زده، در تیم‌های بزرگی بازی کرده و ۴۹ بازی ملی و چهار گل برای تیم ملی یونان در کارنامه‌اش ثبت شده است.

۲ سال پایانی گذشته نیز اوزونیدوس هدایت تیم‌های الفیصلی عربستان را برعهده داشته و در لیگ قهرمانان آسیا سابقه نشستن روی نیمکت این تیم را دارد که الفیصلی در آن رقابت‌ها با نتیجه یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان شکست خورد و همچنین بر اساس گفته‌ها الفیصلی با این سرمربی به دسته پایین تر سقوط کرده است.

کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ لیگ یونان در تیم پانینیوس شاگرد اوزونیدوس بودند و جزو مهره‌های موثر تیم او محسوب می‌شدند که آشنایی او نسبت به بازیکنان ایرانی از گذشته این تیم هاست.
انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcdxk0foyt0sf6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما