تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶
۰
plusresetminus
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان خبر داد:

تشکیل اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر در کرمان

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان از تشکیل اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر در کرمان خبر داد.
تشکیل اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر در کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز ۲۷ خردادماه در آئین امضای تفاهمنامه مشترک ساخت کاروانسرا و بازار طلا بین شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و شهرداری کرمان این اقدام را یک کار ارزشمند تلقی کرد و گفت: با صنف طلا و جواهر نیز تعامل داشته باشید و به عنوان یک اصل در این تفاهم‌نامه در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با پیگیری‌هایی که در چند ماه اخیر انجام شد اتحادیه کشوری در کرمان یک تشکلی ذیل اتاق بازرگانی تحت عنوان اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر در کرمان تشکیل داده و کار خود را در کرمان شروع کرده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته با اصلاح قانون مالیات بر ارزش‌افزوده بسیاری از مشکلات طلافروشان برطرف شد.

محمدرضا پورابراهیمی با بیان این مطلب که ظرفیت‌های صنعت طلا در کشور زیاد است و اشتغال‌زایی خوبی هم می‌تواند ایجاد کند، تصریح کرد: شبکه گسترده از مشاغل خانگی در این صنعت می‌تواند شکل بگیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تاکید کرد: در ایجاد مجموعه‌های جدید با دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی هماهنگ باشید تا موازی کاری انجام نشود.

وی با اشاره به اینکه با تفاهم با سازمان انرژی اتمی، پهنه‌های معدنی این سازمان در کرمان آزاد و در اختیار اکتشاف قرار می‌گیرد، گفت: بزرگترین شرکت اکتشافی ایران در استان کرمان تاسیس می‌شود. بزرگترین شرکت‌های معدنی در آن سهامدار هستند و تفاهمنامه آن آماده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: فصل جدیدی از اتفاقات مثبت در کشور شکل گرفته است.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdccmpqs42bq1s8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما