تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸
۰
plusresetminus
پارک شورا از ساعت ۱۷ عصر امروز ۲۷ خردادماه با آغاز سومین جشنواره کودک و نوجوان «شهروند» به یک پاتوق ویژه برای بچه‌های کرمانی تبدیل می‌شود.
پارک شورا از امروز پاتوق ویژه بچه‌های کرمانی می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از خبرگزاری فارس؛ جشنواره کودک و نوجوان شهروند کرمان سابقه دیرینه‌ای دارد، اولین و دومین دوره این جشنواره در سال‌های ۹۰ و ۹۱ برگزار شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

استقبال کودکان و نوجوانان کرمانی و خانواده آنها از جشنواره شهروند به‌حدی خوب بود که بر اساس آمار رسمی فقط در دو روز نخست دومین جشنواره بیش از ۶ هزار نفر در این برنامه حضور پیدا کردند.

حالا بعد از گذشت یک دهه قرار است سومین جشنواره کودک و نوجوانان با برنامه‌های متنوع و با شور و نشاط در محل شورای شهر کرمان برگزار شود.

آن‌طور که معاون فرهنگی شهردار کرمان می‌گوید: این جشنواره با هدف ایجاد نشاط، شادابی اجتماعی و بهینه‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از ۲۷ خردادماه تا یکم تیرماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ با مشارکت سازمان‌ها، دستگاه‌های دولتی و سمن‌های مردمی برگزار می‌شود.

عبدالرضا شیخ‌شعاعی از اکران انیمیشن‌های کودک، اجرای نمایش عروسکی، برپایی نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان، آموزش‌های اجتماعی با موضوعات ایمنی، فضای سبز، ترافیک و پسماند و موضوعات علمی، فرهنگی و مذهبی در جشنواره مذکور خبر می‌دهد.

همچنین بخش‌های نجوم و رصد آسمان کرمان و برنامه‌های فضانوردی از دیگر برنامه‌های سومین جشنواره کودک و نوجوان «شهروند» در پارک شوراست.

قرار است نوجوانان فن‌آور و کارآفرین در سومین جشنواره کودک و نوجوان «شهروند» شرکت کنند و شرکت‌کنندگان در این برنامه نیز روایت پیشرفت را از زبان نوجوانان دهه هشتادی و نودی بشنوند.

مشاوران حوزه کودک و نوجوان هم در این جشنواره حضور دارند و خانواده‌ها می‌توانند در زمینه‌های مختلف با آنها مشورت کنند و از راهنمایی‌های‌شان بهره ببرند.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcg7n9qqak9wq4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما