تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۱
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی فهرج تأکید کرد:

هیچ‌ جدایی بین سپاه و فراجا نیست

فرمانده انتظامی فهرج گفت: هیچ گونه جدایی و فاصله‌ای بین فراجا و سپاه نیست و تعامل دو مجموعه از ضروریات است.
هیچ‌ جدایی بین سپاه و فراجا نیست
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان  به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فهرج؛ صبح امروز فرمانده سپاه فهرج و جمعی از کارکنان مجموعه با حضور در فرماندهی انتظامی با رئیس پلیس جدید شهرستان در راستای تبریک انتصاب دیدار کردند.
 
در ابتدای این دیدار عباس احمدپور ضمن خیرمقدم به فرمانده و پاسداران سپاه فهرج گفت: هیچ گونه جدایی و فاصله‌ای بین فراجا و سپاه نیست و تعامل دو مجموعه بمنظور اعتلای نظام اسلامی و آسایش و آرامش عمومی از ضروریات است.
 
فرمانده انتظامی فهرج با اشاره به تعامل اثربخش و زبانزد انتظامی و سپاه در مراسمات ملی و مذهبی و انتخابات، از فرمانده و مجموعه سپاه فهرج بواسطه حضور در مراسم روز معارفه قدردانی کرد.
 
همچنین سنجری فرمانده سپاه فهرج در این دیدار با تبریک انتصاب فرمانده جدید انتظامی شهرستان، بر هرگونه همکاری همه‌جانبه در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های مشترک دو مجموعه تأکید کرد.
 
وی از اهالی فهرج بعنوان مردمانی شریف، نجیب، انقلابی و ولایت‌مدار نام برد و بیان کرد: حضور در صحنه این مردم عزیز در پشتیبانی از آرمان‌های نظام، انقلاب و ولایت مطلقه فقیه بینظیر است.
 
فرمانده سپاه فهرج استفاده از ظرفیت گشت‌های رضویون بسیج به‌منظور کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی را ضروری دانست و گفت: مجموعه تلاش‌های صورت گرفته از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و نیروی انتظامی در بحث گشت محله‌محور رضویون گامی مؤثر در جهت رضایتمندی شهروندان است.

انتهای خبر/فهرج
 
https://armanekerman.ir/vdci5wazqt1apr2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما