تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۷
۰
plusresetminus
نخستین ساعات صبح روز پنجشنبه همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه بود که اعضای شورای قضایی و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری استان کرمان به همراه مسئولان با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهدای گرانقدر از جمله شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کردند.
آغاز هفته قضا در دیار کریمان با یاد سردار دل‌ها
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از خبرگزاری ایرنا، نخستین ساعات صبح روز پنجشنبه همزمان با آغاز هفته قوه‌قضائیه بود که اعضای شورای قضایی و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری استان کرمان به همراه مسئولان با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهدای گرانقدر از جمله شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کردند.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان در جریان ادای احترام به مقام شهیدان در گلزار شهدای کرمان گفت: بالندگی دستگاه قضا و جذب اعتماد عمومی مردم به سلوک‌فردی و اجتماعی قضات، مدیران و بدنه قوه‌قضائیه بستگی دارد.

حجت‌الاسلام علی توکلی افزود: زمانی می‌توانیم قاضی موفقی باشیم که مراقبت از خودمان را باور کنیم و اگر چنین نباشد دچار تلاطم‌‌هایی با سرانجام نامعلوم خواهیم شد.

وی با بیان اینکه قاضی دارای استقلال است و دیگران حق دخالت در این استقلال را ندارند تصریح کرد: مردم از قضات دقت، صبر، حوصله، بی‌طرفی و تواضع توقع دارند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان اظهار داشت:در این مسیر امکانات و ابزار می‌تواند کمک کننده باشد اما نمی‌‌تواند به تنهایی زمینه ساز ایجاد عدالت باشد زیرا این نیروی انسانی است که زمینه‌ساز عدالت است و منابع انسانی به دستگاه قضایی اعتبار می‌ بخشند.
انتهای خبر/پ
  •  
     
https://armanekerman.ir/vdcaamn6y49neu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما