تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۱
۰
plusresetminus
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی استان شش قاتل فراری، ۲۸ عامل تیراندازی، ۵۷ قاچاقچی مواد مخدر و ۱۰ نفر اراذل و اوباش دستگیر شدند.
دستگیری ۶ قاتل فراری و کشف ۲۰۰ سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی استان کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان» به نقل از ایسنا، سردارعبدالعلی روانبخش صبح امروز چهارم تیرماه در جمع خبرنگاران برخی از مهمترین نتایج طرح اخیر ارتقاء امنیت اجتماعی در سراسر استان کرمان را تشریح و بر استمرار هدفمند این طرح‌ها تاکید کرد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در راستای ارتقاء امنیت‌اجتماعی و افزایش رضایتمندی مردم، طرح پنج روزه امنیت محله محور از ۲۸ خرداد تا اول تیر ماه جاری با استفاده از تمام ظرفیت نیرو به اجرا درآمد.

وی بیان کرد: در این طرح با تلاش همرزمان انتظامی بیش از دو تن و ۵۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۲۸۷ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و با دستگیری تعدادی سارق، بیش از ۲۰۰ فقره انواع سرقت منزل، زورگیری و سرقت وسایل نقلیه و اماکن عمومی کشف شد.

سردارعبدالعلی روانبخش گفت: در همین راستا ۴۵۱ متهم که به عناوین مختلف تحت تعقیب مراجع قضایی بودند دستگیر و در راستای پاکسازی محله های شهری و روستایی از لوث وجود عاملان توزیع مواد مخدر، ۱۹۴ خرده‌فروش و همچنین ۳۸۱ معتاد متجاهر که موجب نارضایتی اهالی بودند، دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف تعدادی سلاح غیر مجاز گفت در این طرح شش قاتل فراری، ۲۸ عامل تیراندازی، ۵۷ قاچاقچی مواد مخدر و ۱۰ نفر اراذل و اوباش دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. همچنین ۳۸ دستگاه موتورسیکلت و ۳۰ خودروی سرقتی کشف شد.

وی در پایان توقیف ۷۰۷ دستگاه انواع وسیله نقلیه متخلف حامل کالای قاچاق را از دیگر دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی استان کرمان برشمرد و گفت در این راستا چهار میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق از جمله ۲۵ تن چوب و ۱۶ تن آرد نیز کشف و متهمان مربوطه تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcbfsb89rhbffp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما