تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۶
۰
plusresetminus
سکینه رحیمی شاعر اهل روستای رتک کوهبنان می‌گوید: ترغیب و تشویق‌های شهید علی‌اکبر عربی موجب شد که من به شعر و شاعری ادامه بدهم.
حمایت‌های مادی و معنوی یک شهید از شاعر معلول کوهبنانی
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از خبرگزاری فارس، سکینه رحیمی شاعر توانمند روستای رتک کوهبنان است، وی از دو سالگی به‌دلیل تزریق آمپول دچار معلولیت شد و پزشکان از درمان وی ناامید شدند.

خانواده‌اش اما او را به پابوس امام مهربانی بردند و حرکت دستانش با عنایت امام‌الرئوف برگشت.

خانم رحیمی اکنون از ناحیه پا دچار معلولیت است، اما این بهانه‌ای برای نشستن و زانوی غم بغل گرفتن نبود، بلکه استعدادهایی که خداوند به او داده را با تلاش و کوشش و امیدواری شکوفا کرد.

وی که بیش از چهار دهه از زندگی‌اش می‌گذرد، می‌گوید: تحصیلات ابتدایی را در زادگاهم‌ روستای رتک و دوره راهنمایی را در دهستان ده‌علی و دبیرستان را در پابدانا در رشته علوم انسانی سپری کردم و در سال ۱۳۷۸ در دفتر مخابرات روستای رتک به‌عنوان کارگزار به‌مدت ده سال به خدمت‌رسانی به مردم این روستا همت گماشتم.

این شاعر رتکی ادامه می‌دهد: ترغیب و تشویق‌های شهید علی‌اکبر عربی موجب شد که من به شعر و شاعری ادامه بدهم و در نهایت با حمایت‌های مالی و فکری او کتاب اشعارم در ۱۰۰۰ جلد به چاپ رسید.

 این شاعر ولایی و انقلابی خاطرنشان می‌کند: در اوقات فراغت به سرودن اشعار مناسبتی همچنین اشعاری در وصف امام زمان(عج)، ولایت و رهبری، بسیج، دفاع مقدس، فرهنگ عاشورا و کربلا می‌پردازم.
انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcg3n9qqak9ww4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما