تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۴
۰
plusresetminus
رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت گفت: با هدف افزایش نشاط و معرفی توانمندی‌های تاریخی، کشاورزی و معدنی، همایش پیاده‌روی خانوادگی اسفندقه برگزار خواهد شد.
افزایش نشاط و معرفی توانمندی‌های اسفندقه با همایش پیاده‌روی خانوادگی
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، صبح امروز محمود خانی در جلسه شورای ورزش شهرستان جیرفت که در فرمانداری شهرستان جیرفت برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت، گفت: به مناسبت گرامیداشت عید غدیرخم، در روز جمعه ۱۶ تیرماه سال جاری، جشنواره پیاده‌روی خانوادگی در بخش اسفندقه برگزار خواهد شد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت، درمورد اهداف همایش پیاده‌روی خانوادگی اسفندقه، افزود: اهداف برگزاری این همایش افزایش نشاط و سلامتی عمومی جامعه، معرفی قدمت تاریخی، توانمندی‌های کشاورزی و معدنی بخش اسفندقه است.
 
خانی لازمه برگزاری این همایش را مساعدت همه ادارات و مردم دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش پیاده‌روی می‌تواند کمک شایانی به پیشرفت، شناساندن و معرفی قابلیت‌های اسفندقه کند.
 
میلاد برخوری با اشاره به برگزاری سه همایش پیاده‌روی در سال گذشته، گفت: سال گذشته در بخش‌های ساردوئیه، بلوک و شهر جیرفت با هدف توسعه متوازن ورزش همگانی در سطح شهرستان جیرفت برگزار شده است.
 
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان جیرفت درمورد برگزاری همایش پیاده‌روی اسفندقه، افزود: این همایش در قالب جشن غدیر و بخش‌های جانبی غذای محلی و موسیقی محلی برگزار خواهد شد.
 
برخوری به پخش زنده این همایش از شبکه سه صداوسیما و استانی کرمان، اشاره کرد و گفت: برای تامین برق مورد نیاز پخش زنده توسط صداوسیما، نیاز به تامین خط انتقال برق ۳۵۰ متری و موتور برق اضطراری است.
 
وی اظهار کرد این همایش ساعت ۶:۳۰ صبح روز جمعه ۱۶ تیرماه سال جاری از میدان سردار خواجه شروع شده و ساعت ۹:۳۰ در محل مقبره میرحیدر ادامه دارد و هدایای نقدی و غیرنقدی شامل دوچرخه، لوازم خانگی و کارت هدیه، بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان با قرعه‌کشی به حاضران اهدا خواهد شد.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdchzmnzm23nxmd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما