تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۷
۰
plusresetminus
با حضور نماینده شرق استان صورت گرفت؛

زمین چمن مصنوعی روستای رحمت‌آباد فهرج افتتاح شد

با حضور نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، زمین چمن مصنوعی روستای رحمت‌آباد فهرج، افتتاح شد.
زمین چمن مصنوعی روستای رحمت‌آباد فهرج افتتاح شد
به گزارش سرویس ورزشی راه آرمان؛ صبح امروز با حضور نماینده مردم ۵ شهرستان شرق استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان، زمین چمن مصنوعی روستای رحمت آباد فهرج افتتاح شد.
 
حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در آیین افتتاح این پروژه ورزشی با اشاره به اینکه سرانه ورزشی فهرج در گذشته ۲۳ صدم سانتی متر بوده است گفت: با پیگیری‌های انجام شده، از ابتدای روی کار آمدن، ۴ زمین ورزشی را در مدت زمان کوتاهی به سرانه ورزشی فهرج اضافه کرده‌ایم.
 
وی با اشاره به قهرمانی تیم فوتبال ساحلی نگین شرق فهرج در مسابقات لیگ دو مناطق استان بیان کرد: تا یکماه آینده زمین فوتبال ساحلی این تیم نیز آماده بهره‌برداری است.
 
رئیس شورای ورزش شهرستان فهرج در ادامه به مختصات زمین چمن ورزشی روستای رحمت‌آباد اشاره و اظهار کرد: این زمین چمن در زمینی به متراژ ۱۱۲۲ متر و با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان توسط صنایع خودروسازی کرمان اجرا شده است.
 
سعیدنیا اضافه کرد: همچنین زیرسازی آن توسط دهیاری با هزینه ۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان انجام شده است.
 
وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی دهیار و شورای اسلامی روستای رحمت آباد، عنایت نماینده محترم و مشارکت صنایع خودروسازی کرمان در اجرای این پروژه، بر استفاده بانوان روستا و روستاهای حومه از چمن روستا بمنظور پویایی ورزش بانوان تأکید کرد.

انتهای خبر/عباسزاده
 
https://armanekerman.ir/vdcdxk0fzyt0sk6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما