تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۱
۰
plusresetminus
نماینده مردم شرق استان کرمان گفت: نشاط روستاها در‌ گرو فعالیت اثربخش دهیاران است.
نشاط روستاها در‌ گرو فعالیت اثربخش دهیاران است
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛موسی غضنفرآبادی در همایش دهیاران شهرستان فهرج گفت: خدمت به مردم، بالاترین افتخار است.
 
نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های دهیاران بیان کرد: نشاط روستاها در گرو فعالیت اثربخش دهیاران است.
 
وی با تأکید بر جدی گرفتن موضوعات فرهنگی توسط دهیاران افزود: شما می‌توانید روستایی سالم و عاری از آفت‌های اجتماعی رقم بزنید.
 
غضنفرآبادی در ادامه خواستار جلوگیری از زمین خواری‌ها توسط دهیاران شد و بیان کرد: دهیاران حتما این مورد را دنبال کنید تا جوانی بدون زمین نباشد. 
 
نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از بهترین فرمانداران استان برادر سعیدنیاست، تأکید کرد: دهیاران جهت انجام هر چه بهتر امور، مساعدت لازم را با فرماندار فهرج داشته باشند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده عملکردی برای دهیاران گفت: مردم را باید در کارها مشارکت داد تا با رونق بیشتری برنامه‌ها اجرا شوند.

همچنین حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در این همایش با اشاره به انجام کارهای اجرایی مردم توسط ۴۴ دهیار در بخش مرکزی، ۳۰ دهیار در بخش نگین کویر و ۲ شهردار در شهر فهرج و دهنو اسلام آباد گفت: امروزه شهرستان فهرج تبدیل به یک کارگاه تولیدی و عمرانی شده است.

وی با تأکید بر اینکه دهیاران باید مردمی باشند و مردمی بمانند افزود: ایجاد منابع پایدار در دستور کار شهرداران قرار بگیرد.

سعیدنیا همچنین خواستار برگشت کارخانه آسفالت شهرداری فهرج به چرخه تولید شد و تصریح کرد: در صورت راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرداری، هیچ دهیاری حق ندارد از جایی دیگر آسفالت خریداری کند.

فرماندار فهرج بر ضرورت ارائه گزارش به مردم از طریق رسانه‌ها و نشست‌های حضوری تأکید و اظهار کرد: از الان به مدت یک هفته عملکرد خود را به مردم از طرق مختلف ارائه بدهید.

وی در ادامه از اجرای طرح محرومیت‌زدایی مرکز جهادی بقیه الله از ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه خبر داد: این گروه پزشکی با ۳۰ تیم متخصص در ۳ حوزه، ویزیت و عمل جراحی انجام میدهند که در این رابطه، شناسایی بیماران جهت درمان در دستور کار دهیاران قرار بگیرد.

فرماندار فهرج با اشاره به تداوم تنش آبی تا پایان ماه جاری و احتمالاً ۱۰ روز از مرداد گفت: دهیار، فرماندار روستاست و در رابطه با عبور از تنش آبی مساعدت لازم را داشته باشد.

عباس احمدپور فرمانده انتظامی شهرستان فهرج نیز در این همایش گفت: انتظار بنده از شوراها، دهیاران و شهرداران، تعامل و همکاری با پلیس در راستای تامین امنیت شهروندان، شناسایی خرده فروشان، دارندگان سلاح غیرمجاز و ... است.
وی نصب دوربین در روستاها و محلات را بازدارنده دانست و خواستار هزینه‌کرد دهیاران حول این محور شد.
 
احمدپور همچنین با اشاره به نزدیک بودن به فصل برداشت خرما، بر استفاده از ظرفیت بزرگ‌ بسیجیان، گمارده شدن نگهبان در محل برداشت خرما و تعامل با فرمانده پاسگاه بمنظور تامین امنیت باغات تأکید کرد.
 
انتهای خبر/عباسزاده
https://armanekerman.ir/vdchimnzk23nxmd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما