تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۳
۰
plusresetminus
نماینده مردم شرق استان کرمان خبر داد:

پرداخت خسارت گرمازدگی خوشه‌های خرما به کشاورزان

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی از پرداخت خسارت گرمازدگی خوشه‌های خرما به کشاورزان این منطقه خبر داد.
پرداخت خسارت گرمازدگی خوشه‌های خرما به کشاورزان
موسی غضنفرآبادی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی راه آرمان در خصوص خشکیدگی خوشه‌های خرما گفت: در این رابطه ما پیگیری کردیم به مانند خسارت‌های سرمازدگی، خسارت‌هایی تحت عنوان گرمازدگی به کشاورزان پرداخت شود.
 
وی همچنین به بیمه محصولات کشاورزی از جمله خرما اشاره و بیان کرد: مشکلات کشاورزان را به مسئولان دولت منتقل کردیم و دنبال این هستیم خسارت‌های بیشتر و بهتری به بیمه‌گر اختصاص داده شود.
 
غضنفرآباذی با بیان اینکه در پیگیری‌های انجام شده خاموشی موتور پمپ‌های کشاورزی از شش ساعت به سه ساعت تقلیل پیدا کرده است افزود: دولت در حال تلاش به‌ منظور کمبودهای برق است و امیدواریم با تدابیر لازم ساعت خاموشی کاهش یابد.
 
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از خدمت به محرومین و محرومیت‌زدایی بعنوان هدف دولت نام برد و خاطرنشان کرد: یکی از کارهای بزرگی که در بحث اشتغال ایجاد شد، رونق مجموعه ارگ بود.
 
وی با اشاره به ارتباط دولت با کشورهای همسایه از جمله چین و ایجاد ثبات اقتصادی گفت: امروز به برکت شهامت‌ها، شجاعت‌ها و دلاوری‌های مردان بزرگی مثل حاج قاسم است که جمهوری اسلامی ایران، مقتدرانه مسیر تعالی و پیشرفت خود را پیش می‌برد.
 
وی پیرامون وضعیت اشتغال در شرق استان گفت: اشتغال در این منطقه رونق پیدا کرده و بدنبال این هستیم اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری بیشتری صورت بگیرد.
 
نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به انتقال آب سد نسا به بم‌ و بروات بیان کرد: در فاز بعد آب به سایر شهرستان‌های شرق استان خواهد رسید که در حال محقق شدن است.

انتهای خبر/عباسزاده
https://armanekerman.ir/vdchmmnzz23nxmd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما