تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۳
۰
plusresetminus
مسئول گروه جهادی فاطمیون عنوان کرد:

برگزاری جشن وصال ۵ زوج فهرجی همزمان با عیدغدیر خم

مسئول گروه جهادی فاطمیون فهرج گفت: به مناسبت عید غدیرخم و دهه امامت و ولایت، جشن وصال و ازدواج آسان ۵ زوج فهرجی برگزار شد.
برگزاری جشن وصال ۵ زوج فهرجی همزمان با عیدغدیر خم
محسن مهدوی طی گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی راه آرمان با اشاره به برگزاری جشن ازدواج آسان ۵ زوج فهرجی به مناسبت عید غدیر خم اظهار کرد: شب گذشته به برکت دهه امامت و ولایت، شاهد جشن ازدواج ۵ زوج جوان در شهرستان بودیم که امید است فرزندانی همچون شهید سلیمانی برای جامعه اسلامی تربیت و پرورش دهند.

مسئول گروه جهادی فاطمیون گفت: بر اساس آموزه‌های دینی و آیات الهی، یکی از بهترین سنت‌ها و کارهای نیک برای هر جامعه و امتی، ازدواج، تشکیل خانواده و ازدیاد نسل است.
 
وی افزود: در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز نسبت به امر مهم ازدواج به خصوص ازدواج بهنگام جوانان و تشکیل خانواده‌ای جوان و رسیدن به جامعه‌ای پویا تاکید فراوان شده است.

مهدوی یکی از اولویت‌های مهم گروه جهادی را گفتمان ازدواج آسان دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ ازدواج آسان یکی از برنامه‌های مهم است که در این راستا در حمایت از زوج‌های جوان اقدامات مهمی با کمک خیرین و مردم صورت گرفته است.
 
مسئول گروه جهادی فاطمیون فهرج تأکید کرد: همه باید در زمینه ترویج فرهنگ ازدواج آسان دست به دست هم دهند و همکاری کنند تا زمینه و بستر این سنت حسنه فراهم شود و جوانان بتوانند به دور از تجملات تشکیل خانواده دهند.
 
گفتنی است قرائت خطبه عقد توسط مسئول سازمان تبلیغات نرماشیر، سخنرانی، پخش نواهای اسلامی و اجرای مولودی از جمله بخش‌های این جشن باشکوه بود.
 
همچنین از طرف مسئولان برگزاری این مراسم، به هر زوج، جهیزیه نیز اهدا گردید.

انتهای خبر/عباسزاده
 
https://armanekerman.ir/vdcjxievtuqetmz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما