تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۱
۰
plusresetminus
بیش از ۱۲ میلیارد تومان پروژه در شهر دهج و بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پروژه در روستاهای بخش دهج افتتاح شد.
به گزارش راه آرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهربابک، به مناسبت هفته دولت و با حضور جلالی فرماندار شهربابک، صالحی بخشدار دهج، حسنی شهردار دهج و تعدادی از مسئولان شهرستان، بیش از ۱۲ میلیارد تومان پروژه در شهر دهج و بیش از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پروژه در روستاهای بخش دهج افتتاح شد.
 
 آسفالت خیابان‌های توحید، ۱۵ خرداد و لکه گیری معابر با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، روشنایی معابر با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، نوسازی ناوگان حمل و نقل با اعتبار ۸ میلیارد تومان، نصب دوربین‌های نظارتی و پلاک‌خوان شهر دهج با نصب ۳۵ عدد دوربین، پروژه بزرگ اجرای کانال دفع آب‌های سطحی شهر دهج با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان در شهر دهج افتتاح شدند.
 
بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طرح در روستاهای بخش دهج شهربابک، به نمایندگی از ۱۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.
 
در روستای سرآسیاب دهج پروژه‌های اجرای آبنما و پل با اعتبار بیش از ۴۹۴ میلیون تومان، جدول‌گذاری با اعتبار بیش از ۵۷۹ میلیون تومان، رنگ‌آمیزی جداول با اعتبار ۵۱ میلیون تومان، زیرسازی و آسفالت با اعتبار بیش از ۵۲۷ میلیون تومان، سنگ فرش پیاده‌روهای بلوار شهدای خبر ۵۳۵ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و همچنین زیرسازی و آسفالت روستای قاضی آباد با اعتبار ۴۶۰ میلیون تومان افتتاح شد.
 
 
 همچنین کلنگ تکمیل فاز دوم پارک کوهستان شهر دهج نیز به زمین خورد که ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.
 
 
انتهای خبر/ شهربابک 
https://armanekerman.ir/vdcfcvdytw6dmta.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما