تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵
۰
plusresetminus
وزیر کشور گفت: استان کرمان با همت استاندار، مسئولان، صنایع و معادن و شرکت‌های دانش بنیان، مسیر رشد و پیشرفت خود را طی می‌کند.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی راه آرمان؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان انار؛ احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز در جریان افتتاح دو پروژه بیمارستان و تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۷ هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان طی هفته دولت گفت: این طرح‌ها نشان‌دهنده حرکت رو به جلو و پیشرفت استان کرمان است.

وی ذر ادامه افزود: ظرفیت‌های بزرگ در بخش معدن، صنایع معدنی و کشاورزی به استان کرمان ویژگی خاصی داده که توانسته و می‌تواند با به‌کارگیری و شکوفا کردن هر چه بیشتر آنها رتبه‌های خوبی را داشته باشد.

وحیدی، کسب رتبه‌های اول و دوم استان کرمان در حوزه‌های مختلف را یادآور شد و تصریح کرد: آمادگی استان در موضوعات دیگر برای رتبه‌های بهتر وجود دارد.

وزیر کشور ابراز کرد: این مسیر حرکت که در استان کرمان با همت استاندار، مسئولان، صنایع و معادن و شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد، می‌تواند نوید رشد و پیشرفت بیشتری هم باشد.

وحیدی، افتتاح بیمارستان و تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار بعد از چند سال وقفه را موجب خوشحالی مردم دانست و خاطرنشان کرد: ایست و بازرسی و تامین آب شهرستان انار هم در دست پیگیری است.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdci3qazyt1apw2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما