تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۴
۰
plusresetminus
فرماندار راور از افتتاح ۵۵ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵۵۰ میلیارد ریال در شهرستان راور به مناسبت هفته دولت خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی«راه آرمان» به‌مناسبت هفته دولت و با حضور حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، عباسی فرماندار راور ،معاونین فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و کوهساران، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین استان و شهرستان، تعداد ۵۵ طرح عمرانی، آبادانی، اشتغالزایی، خدماتی  و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۵۵۰میلیارد ریال در شهرستان راور به بهره برداری رسید.

امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استانداری کرمان طی سخنانی اعلام کرد: در حوزه طرح‌های اقتصادی باید از فضای سنتی به سوی فضای جدید حرکت کرد.

وی گفت: اشتغال و تولید دو شاخص مهم در برنامه ریزی‌های اقتصادی است و آنچه اهمیت اصلی را دارد توجه به زنجیره ارزش است که باید به سمت آن حرکت کرد.

حسن‌زاده گفت: در سند توسعه استان براساس آمایش و حرکت به سوی توسعه مواضع باید به سوی اکتشاف و صنایع دستی و مهارت‌آموزی  توجه بیشتری داشت.

عباسی فرماندار راور گفت: از طرح‌های انجام شده در شهرستان راور انرژی خورشیدی، مسکن مدجویان کمیته‌امداد، طرح ابخیزداری، ساخت استخر و ابیاری نوین، گازرسانی، روکش اسفالت، خانه بهداشت، آب اشامیدنی،  برق رسانی و تقویت ولتاژ، و... که با اعتباری بیش از۱۵۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان انجام شده است.

وی گفت: در این روز همچنین افتتاح یک واحد مسکونی ۸۵ متری ،یک نیروگاه پنج کیلواتی انرژی خورشیدی و همچنین ساخت استخر و آبیاری نوین به صورت نمادین به بهره برداری رسید.
انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcgz39qwak9w34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما