تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۱
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج از افتتاح دو پروژه آبرسانی در این شهرستان، همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
حسن سنجری طی گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و همچنین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: دفاع مقدس، برگ زرین و درخشانی برای انقلاب و نظام محسوب می‌شود.
 
وی در تشریح اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فهرج بیان کرد: همزمان با ۳۱ شهریور، رژه موتوری و خودرویی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و حضور پرشور بسیجیان در نمازجمعه انجام می‌شود.
 
سنجری با اشاره به نواختن نمادین زنگ ایثار و مقاومت در یکی از مدارس شهر فهرج در روز دوم هفته دفاع مقدس، از دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره خانگی شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، طرح ویزیت رایگان، برگزاری شب شعر و توزیع کمک‌های مومنانه بعنوان دیگر برنامه‌های این هفته نام برد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج همچنین از افتتاح دو پروژه آبرسانی در این هفته خبر داد و افزود: با افتتاح این دو پروژه، ۲۰ هزار نفر از اهالی شهرستان فهرج، از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.
 
وی در ادامه از برگزاری اجتماع جوانان گام دوم انقلاب و برپایی نمایشگاه ایثار و شهادت بعنوان دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس یاد کرد و گفت: همچنین در طول این هفته، تجلیل از مدافعان سلامت، رونمایی کتاب‌های دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های روشنگری و قرآنی و اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس نیز برنامه‌ریزی شده است.
 
سنجری با اشاره به برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی اظهار کرد: علاوه بر فضای حقیقی، برنامه‌هایی از جمله تولید و نشر محتوای چند رسانه‌ای و برگزاری نشست‌های سواد رسانه با موضوع دفاع مقدس نیز، در فضای مجازی مورد تاکید است و انجام می‌شود.

انتهای خبر/عباسزاده
 
https://armanekerman.ir/vdci3qaz5t1apv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما