تاریخ انتشار :شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۳
۰
plusresetminus
زنگ مقاومت و ایثار همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در شهربابک نواخته شد.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ مهدی‌نبی زاده در آیین زنگ بازگشایی مدارس که در مدرسه زینبیه برگزار شد، گفت: سال گذشته و بعد از دو سال که به علت بیماری کرونا مدارس به صورت حضوری تعطیل بود، شما دانش‌آموزان و معلمان طوری عمل کردید که نتایج خوبی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و پرورشی حاصل شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهربابک افزود: امیدوارم سال تحصیلی جدید را هم به خوبی شروع کنیم و عالی به پایان برسانیم و این نتیجه زمانی حاصل می‌شود که در کنار درس و اهمیت دادن به کنکور برای مسائل دیگر هم برنامه‌ریزی کنیم.

وی ضمن تأکید بر اهمیت دادن به نماز و قرآن، مسائل دینی و مذهبی و بها دادن به نظم و انضباط در منزل و جامعه بیان کرد: یک جانبه‌گرایی به سقوط و انحطاط می‌انجامد.

نبی‌زاده خاطرنشان کرد: در سال قبل در چنین روزهایی اغتشاشاتی رخ داد، لذا باید حجاب و عفاف خود را مراقبت کنید و مواظب باشید فریب نخورید.

حجت‌الاسلام انصاری نیز در این آیین گفت: آنچه به کارها طراوت می‌بخشد، روحیه جوانی و نوجوانی است و باید قدر این روحیه خود را بدانید و در راستای وطن پرستی به کار گیرید.

امام جمعه شهرستان شهربابک با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، افزود: در طول سال‌های جنگ تحمیلی ایران شهدای زیادی تقدیم کرد اما افرادی مثل شهید حسین فهمیده و بهنام محمدی گل کرده‌اند و این نشان از همان روحیه نوجوانی‌شان است.

وی تصریح کرد: رزمندگان زیادی در جبهه‌های جنگ جان خود را فدای این میهن کرده‌اند و اغلب سفارششان حمایت از ولایت فقیه، حجاب، پاکی و معنویت و درس خواندن بوده است.

انتهای پیام/ شهربابک  https://armanekerman.ir/vdcd590fzyt0sn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما