تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹
۰
plusresetminus
کلنگ ساخت موزه دفاع مقدس شهربابک در محل سپاه این شهرستان، با حضور برخی مسئولان به زمین خورد.
به گزارش راه آرمان، محمد رضا استایی روز گذشته، در آیین کلنگ زنی موزه دفاع مقدس و استخر شنا در شهرستان شهربابک گفت: موزه دفاع مقدس از مراکزی است که اهمیت بالایی دارد و شهربابک جزء اولین شهرستان‌های استان کرمان در بحث کلنگ‌زنی و احداث موزه دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهربابک ابراز امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان و همت مسئولان این موزه ساخته شود.

 استایی تصریح کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس یادگاران طلایی آن دوران هستند که می‌توانیم ظرفیت آنان برای محتوای درونی موزه دفاع مقدس بهره‌مند شویم.

وی خاطرنشان کرد: طی سه سال گذشته و با تدبیر سردار معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان، زمینی که متعلق به سپاه بوده است برای ساخت مجموعه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی در نظر گرفته شده است.

 استایی اظهار کرد: در قبال انتفاعی که برخی سرمایه‌گذاران و شرکت‌های صنعتی و معدنی از منابع شهرستان می‌برند، مسئولیت اجتماعی دارند و باید آن را مطالبه کرد و انتظار داریم برای ساخت دو مجموعه استخر شنا و موزه دفاع مقدس پای کار بیایند.


 وی ادامه داد: ساخت این مجموعه ظرفیت خوبی برای معرفی و شناساندن بیشتر شهربابک به مسافران و گردشگرانی که از این مسیر عبور می‌کنند، است.


‌امام جمعه شهرستان نیز در این مراسم گفت: هزینه کردن برای ساخت چنین مراکزی موجب می‌شود در آینده هزینه‌های گزاف‌تری برای رفع آسیب‌های اجتماعی نپردازیم.

حجت‌الاسلام علی اصغر انصاری افزود: سیر در تاریخ عبرتی برای همه است و برای ساخت این موزه همه منابع پای کار بیایند.

فرماندار شهربابک در این مراسم گفت: جنگ تحمیلی از این جهت برای ما دفاع مقدس نامیده می‌شود که ما برای دفاع از اعتقاداتمان جنگیدیم، و افرادی هم که در این راستا فعالیت کردند و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی فداکاری کردند، مقدس هستند.

علیرضا جلالی با ابراز خرسندی از اقدام به ساخت موزه دفاع مقدس بیان کرد: برای این موزه باید از تکنولوژی‌های جدید بهره برد تا برای مردم جذاب باشد.

انتهای خبر/ شهربابک  https://armanekerman.ir/vdcaoin6m49neo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما