تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۳
۰
plusresetminus
اجتماع سراسری جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در چهار راه ولیعصر (عج) شهربابک با حضور جمعی از مسئولان و مردم شهرستان برگزار شد.
به گزارش راه آرمان، حجت‌الاسلام علی اصغر انصاری در اجتماع سراسری جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در شهربابک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اشاره به میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: پیامبر اسلام (ص) فرموده‌اند «اگر علم و ایمان در ثریا هم باشد مردمی از سرزمین پارس به آن دست پیدا می‌کنند» که اینگونه هم شده است.


امام جمعه شهرستان شهربابک افزود: پیامبر اسلام (ص) فرموده‌اند: که خداوند اعراب را تهدید کرده است که اگر بخواهید پشت به اسلام کنید خداوند قومی دیگر را جایگزین شما می‌کند و آن قوم ایرانیان هستند.

حجت‌الاسلام انصاری بیان کرد: همه امتها در سابقه تاریخی‌شان‌ جنایت وجود دارد اما در سابقه تاریخی مردم ایران چه قبل و چه بعد از اسلام نطقه سیاهی به عنوان جنایت پیدا نمی‌کنید.

وی اظهار کرد: ما با همه سختی‌ها و تحریمها ساخته‌ و به این نقطه رسیده‌ایم و مقام معظم رهبری فرموده‌اند «زمانی که ما به قله برسیم دشمنی ها به پایان می‌رسد» که همانطور که دست عربستانی‌ها و اسراییلی‌ها به نشانه تسلیم بالا رفته است.

امام جمعه شهربابک تصریح کرد: علت این دشمنی‌ها اقتدار، مطرح بودن ایرانی به عنوان نسلی پاک و اینکه سَرپُلی برای فتح جهان زیر بیرق حضرت مهدی صاحب زمان (ع) در دنیا مطرح هستید، است.

انتهای پیام/ شهربابک  https://armanekerman.ir/vdcipyazyt1apu2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما