تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۴
۰
plusresetminus
طعم خوش خدمت به مردم با همکار سپاه و دولت؛

۷ هزار خانوار در فهرج از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند

با افتتاح دو مجتمع آبرسانی قرارگاه امام حسن‌ مجتبی (ع)، بیش از ۷ هزار خانوار فهرجی، از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ صبح امروز با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در فهرج چندین پروژه عمرانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان سفر امروز خود به فهرج در جمع خبرنگاران گفت: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت چندین پروژه بخصوص دو مجتمع آبرسانی در شهرستان فهرج با اعتباری بالغ بر ۲۱۷ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
 
وی افزود: با افتتاح دو مجتمع آبرسانی در دولت‌آباد و جعفرآباد فهرج که در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه و با حمایت و همکاری فرماندار، امام جمعه، آبفا و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی انجام شد، هفت هزار خانوار با جمعیت ۲۸ هزار نفر، از نعمت آب آشامیدنی گوارا و پایدار بهره‌مند شدند.
 
فرمانده سپاه ثارالله در ادامه با اشاره به افتتاح ساختمان دارالقرآن شهرستان فهرج، بیان کرد: با توجه به فرمایشات حضرت آقا در خصوص توسعه معارف قرآنی در نسل جدید، این ساختمان توسط سپاه افتتاح شد تا با آموزش و تربیت مربیان، بحث حفظ و قرائت قرآن در منطقه، بیش از پیش گسترش داشته باشد.
 
نظری در ادامه از کلنگ زنی حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی روستای برج معاذ و افتتاح ساختمان دو پایگاه مقاومت در روستاهای جهان آباد و نظرآباد بعنوان دیگر پروژه های امروز نام برد و اظهار کرد: این پروژه‌ها، با هدف ارتقای امنیت، ایجاد شبکه بسیج و گروه‌های جهادی و محرومیت زدایی، کلنگ زنی و افتتاح شد.
 
وی گفت: جمعاً امروز با نام و یاد شهدای عزیز شهرستان فهرج، بیش از ۲۱۷ میلیارد ریال اعتبار دولتی و سپاه و بسیج برای پروژه های مذکور هزینه شده است.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، خاطرنشان کرد: عمده مسائل و مشکلات فهرج بحث آب آشامیدنی و آب کشاورزی است که در زمینه آب کشاورزی در حال رایزنی با جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای هستیم.
 
نظری اضافه کرد: همچنین تامین آب شرب برخی روستاها از مرحله مطالعات عبور و آماده‌ایم بلافاصله بعد از ابلاغ جدید قرارگاه آبرسانی، آن را اجرایی نماییم.
 
وی در پایان از آبرسانی به بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم شهرستان فهرج در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: یکی دیگر از پروژه های آبرسانی شهرستان فهرج که قبلا ابلاغ شده بود، بزودی با اتصال چندین قطعه انجام و طی آن بیش از ۲۰ هزار نفر ازمردم شهرستان فهرج از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

انتهای خبر/عباسزاده
https://armanekerman.ir/vdcg3u9qxak9wz4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما