تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۷
۰
plusresetminus
فرماندار شهرستان جیرفت:

اقتدار نظام به وسیله شهادت شهداء است

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: فرهنگ و باب شهادت در نیروی انتظامی باز است.
به گزارش پایگاه خبری راه آرمان، به نقل از دقیانوس به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی امروز سه‌شنبه مراسم گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی با حضور فرماندار جیرفت  و جمعی از خانواده‌های معظّم شهداء در محل ستاد فرماندهی انتظامی جیرفت برگزار شد.

در این مراسم احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت بیان کرد: تمام سرافرازی انقلاب اسلامی ما و اقتدار آن در طول عمرش مرهون خون شهدایی است که در پای درخت انقلاب ریخته شده و این خون‌ها معلول یک بصیرت فکری و ایمان و باورمندی است.

وی اقتدار نظام را به وسیله شهادت شهداء ذکر کرد و گفت: اگر نیروی انتظامی محور اقتدار نظام است پس شهدای نیروی انتظامی به مراتب محوریت خاصی در بین شهداء دارند و باید به این نکته توجه داشت.

بلندنظر شهادت را اجر و ثواب بزرگی برشمرد و ابراز کرد: خداوند شهادت را به بندگان خاص خود عطاء و عنایت می‌کند و همه بزرگان، فرماندهان و دلسوزان نظام و انقلاب که مسیر خدمت واقعی را به مردم در پیش گرفته‌اند در سر و دل آرزوی شهادت دارند و مصداق بارز این بزرگان، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان جیرفت اظهار کرد: فرهنگ و باب شهادت در نیروی انتظامی باز است و ما امنیت و آرامش خود را مدیون تمام شهداء هستیم، زیرا شهداء، سرمایه عظیم خود یعنی جانشان را برای عزّت و اقتدار کشور در طبق اخلاص تقدیم کردند.

وی گفت: تعظیم و ادای احترام در مقابل مقام شامخ شهداء و خانواده‌هایشان کمترین ادای دین ما است و ان‌شاءالله شهدای بزرگوار در دنیا و آخرت دست همه ما را بگیرند.

نماینده عالی دولت در جیرفت در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی یک سازمان عظیم و خدمتگزار که نیروهایش به صورت شبانه‌روز در حال مجاهدت و خدمت به مردم هستند، گفت: حسن اعتماد مردم به پلیس ریشه در جان‌فشانی تمام شهدای نیروی انتظامی دارد.

بلندنظر افزود: شهدای ناجا در صف اول حفظ امنیت کشور قرار دارند و شهدای نیروی انتظامی به عنوان شهدای مدافع حریم در دفاع از آرمان‌های والای نظام اسلامی جانفشانی می‌کنند.

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdcfmedymw6dmya.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما