تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۲
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان:

سیاست‌گذاری کرمان برای رسیدن به رتبه بالای کسب و کار کشوری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: برای بهبود وضعیت استان کرمان به حرکت جهادی دیگری نیاز داریم زیرا هدف‌گذاری استان رسیدن به رتبه کمتر از پنجم کسب‌وکار کشور است.
سیاست‌گذاری کرمان برای رسیدن به رتبه بالای کسب و کار کشوری
به گزارش سرویس اقتصادی راه آرمان و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان؛ ظهر امروز جلسه بررسی چالش‌های دستگاه‌های اجرایی استان کرمان( اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان) با رویکرد افزایش رضایت‌مندی مراجعین و اقدامات اصلاحی در سطح استان با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی ، امور حقوقی و ارتباطات مردمی ، مسئول بسیج ادارات و جمعی از مدیران در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداردی برگزار شد.

محمدرضا وحیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به افزایش رضایتمندی مراجعان به دستگاه‌های اجرایی در استان کرمان گفت: این در شرایطی‌ست که برای ارتقای رتبه کسب و کار استان کرمان در سطح کشور از ۳۱ به ۱۲ اقدامات موثری را انجام داده‌ایم.

وی افزود: برای جذب سرمایه‌گذاری و کاهش نرخ بیکاری در استان کرمان اقدامات مفیدی انجام شد و در راستای این اقدامات هم رتبه‌های فضای کسب و کار مطلوب‌تر شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با تاکید بر اینکه برای بهبود وضعیت استان کرمان به حرکت جهادی دیگری نیاز داریم، افزود: رسیدن از رتبه فضای کسب و کار از ۳۱ به ۱۲ سخت بود، اما اگر بخواهیم به رتبه چهار یا پنج برسیم خیلی سخت‌تر است و هدف‌گذاری استان رسیدن به رتبه کمتر از پنجم کسب و کار کشور است.

 وحیدی اظهار کرد: دستگاه‌هائی داریم که که مردم بیشترین مراجعات را به این مجموعه‌ها دارند و عملکرد آنها می‌تواند تبلور عملکرد سیستم حاکمیت باشد و همکاران ما بازدید نامحسوس از این ادارات داشته‌اند و چالش‌ها را از دید ارباب‌رجوع بررسی کرده‌ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چالش‌های استخراج شده در نشست مدیران مورد بررسی و پایش قرار می‌گیرند و دستگاه برنامه عملیاتی خود را برای راهکارهای اصلاحی تدوین می‌نماید.

  https://armanekerman.ir/vdcc4mqsp2bq1s8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین