تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۳
۰
plusresetminus
مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد:

اهدای ۲۰ هزار و ۸۰۰ سی‌سی خون توسط جمعی از بسیجیان

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه ثارالله استان کرمان از اهدای ۲۰ هزار و ۸۰۰ سی‌سی خون توسط جمعی از بسیجیان کارمند و پیشکسوت خبر داد.
اهدای ۲۰ هزار و ۸۰۰ سی‌سی خون توسط جمعی از بسیجیان
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان و به نقل از کرمان۱۴۰۰؛ اهدای خون امری پسندیده است که می‌توان به وسیله آن به بیماران نیازمند خون، جانی دوباره بخشید و اشخاصی که خون خود را اهدا می‌کنند ایثارگرانی هستند که به دلیل حس نوع‌دوستی که دارند زمینه سلامتی جامعه را فراهم می‌کنند.

اهدای خون، اهدای زندگی است، اهدای نفس کشیدن دوباره است و شخصی که بدون چشم‌داشت می‌کوشد تا بزرگ‌ترین نعمت الهی یعنی سلامتی را به بیماران نیازمند اهدا کند بی‌شک مورد لطف پروردگار قرار خواهد گرفت.

این عمل نیک نوعی خدمت‌گزاری به خلق خدا است و این وظیفه هر انسانی است که برای نجات جان هم‌نوعان خویش آستین بالا بزند.

اهدای خون علاوه بر این که کمکی به سلامت بیماران نیازمند است، سلامتی فرد اهداکننده را نیز به دنبال دارد پس می‌توان گفت که ترویج فرهنگ اهدا خون ضمانت‌کننده سلامت جامعه است.

بسیج که همواره در تمام زمینه‌ها پیشرو بوده است از این امر خداپسندانه نیز غافل نشده و در این حیطه نیز به نوبه خود نقش‌آفرین است.

سرهنگ عابدین عسکرپور مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی کرمان۱۴۰۰، از برگزاری پویش اهدای خون به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج خبر داد.

وی بیان کرد: جمعی از بسیجیان کارمند استان تحت عنوان بسیجیان سازمان ادارات و کارمندان استان و بسیجیان سازمان بسیج پیشکسوتان در این برنامه نذر خون جهت تامین خون بیماران نیازمند خون شرکت کردند و خون خود را برای این امر خداپسندانه اهدا کردند.

سرهنگ عسکرپور مطرح کرد: تعداد افراد شرکت کننده در این پویش ۵۲ نفر است که جمعا ۲۰ هزار و ۸۰۰ سی‌سی خون اهدا شده است.

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: ان‌شاءالله که با این برنامه‌ها بتوانیم خدمت کوچکی را به این بیماران عزیز داشته باشیم.

انتهای خبر/ ک https://armanekerman.ir/vdccxmqsi2bq1i8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما