تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۴
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان گفت: طی این هفته ۵۰ برنامه تدارک‌ دیده‌ شده است که‌ در سطح دو شهرستان برگزار می‌شود.
اجرای ۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در ریگان و گنبکی
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری آرمان کرمان به نقل از پایگاه خبری دیارنخل، سرهنگ عرفان موسی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت: در طول این چهل و چهار سال، بسیج به‌عنوان یک مکتب ارزشی گسترش پیدا کرده و امروز برای حل مشکلات در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیازمند تفکر بسیج هستیم تا با بهره‌گیری از این تفکر مشکلات را حل‌ و فصل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان عنوان کرد: یکی دیگر از نمادهای ظهور بسیج در خارج از مرزها تفکر آزادی‌خواهی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است که طی این ایام در همه کشورهای جهان شاهد این مهم هستیم که این تفکر فرامرزی بسیج است.

وی افزود: طی این هفته ۵۰ برنامه تدارک‌دیده‌شده است که‌ در سطح دوشهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ریگان با بیان این که برنامه‌های هفته بسیج از امروز دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه آغاز و تا پنجم آذر ادامه دارد، تصریح کرد: در هفته گرامیداشت بسیج، پنج محور خدمت‌رسانی، جهاد خدمت و محرومیت‌زدایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، روشنگری و جهاد تبیین، حفظ اقتدار و انسجام بسیجیان و تولید محتوا و اقدامات فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و صعب‌العبور، افتتاح چندین طرح، برگزاری یادواره شهدا، گل‌باران قبور مطهر شهدا، برگزاری کارگاه‌های علمی، برگزاری جلسات آموزشی سواد رسانه، توزیع کمک‌های معیشتی، اعزام گروه‌های جهادی، برپایی میز خدمت در مصلی نمازجمعه و نمایش اقتدار بسیج از جمله برنامه‌هایی خواهد بود که در این هفته توسط بسیجیان شهرستان‌های ریگان و گنبکی اجرا خواهد شد.

انتهای خبر/د https://armanekerman.ir/vdccsmqss2bq1i8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما