تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۳
۰
plusresetminus
همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج رقم خورد:

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در کوهبنان

همایش پیاده‌روی مدیران اجرایی، کارکنان ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان کوهبنان از میدان شهدا تا حرم مطهر شهدای گمنام برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری راه آرمان و به نقل از باشگاه خبرنگاران،همزمان با هفته بسیج همایش پیاده‌روی با حضور فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج، رئیس دفتر امام جمعه، سرپرست معاونت فرمانداری، فرمانده و جانشین انتظامی، بخشدار مرکزی، سرپرست شهرداری‌، اعضای شورای اداری و جمعی از بسیجیان، فرماندهان نظامی و انتظامی از میدان شهدا کوهبنان آغاز شد در ادامه حاضرین با پیمودن مسیر بلوار شیخ ابوسعید و بلوار برهان الدین با حضور در حرم مطهر شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان همیشه جاوید بار دیگر با آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام ابوطالب هنرهوده با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در جمع قهرمانان ورزشکار گفت: در ۱۵ مهرماه گروه حماس و نیروهای مقاومت اسرائیل را ضربه فنی کردند و این رژیم غاصب شکستی خورد که قابل جبران نیست.

وی خاطر نشان کرد: از امروز در نوار غزه آتش بس را شاهدیم در حالی که رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل شروط نیروهای مقاومت فلسطین را قبول کرد.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت: بسیاری از ورزشکاران در کشورهای مختلف جهان اعلام کردند از این به بعد دیگر حاضر به انجام مسابقه و رقابت در برابر ورزشکاران رژیم صهیونیستی نیستیم.

وی بیان کرد: پیروزی از آن مردم مظلوم فلسطین است بنابراین به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل قبل از ۲۵ سال  پیش‌بینی شده نابود و محو خواهد شد.

شایان ذکر است این مراسم به همت خانواده شهید دانش‌آموز جواد بابایی از شهدای عملیات کربلای پنج، هئیت ورزش های همگانی، بومی و‌ محله ای برگزار شد.

انتهای پیام/نامجو https://armanekerman.ir/vdcbfzb8wrhbf5p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما