تاریخ انتشار :جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۳
۰
plusresetminus
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کوهبنان:

جبهه‌های مقاومت با الگوگیری از ایران اسلامی شکل گرفت

همزمان با هفته بسیج جلسه میقات‌ صالحین و نمایش اقتدار بسیجیان کوهبنان در محل مسجد جامع کوهبنان برگزار شد.
جبهه‌های مقاومت با الگوگیری از ایران اسلامی شکل گرفت
به گزارش سرویس فرهنگی راه آرمان، همزمان با هفته بسیج جلسه  میقات‌ صالحین و نمایش اقتدار بسیجیان کوهبنان در محل مسجد جامع کوهبنان برگزار شد.

در ادامه  حجت‌الاسلام ابوطالب هنرهوده گفت: ما از نسل سلمان فارسی هستیم که همواره در خدمت ولایت و رهبری نظام اسلامی هستیم و پیش بینی رسول اکرم (ص) را جامه عمل پوشانیدیم که در برابر مومن سر تعظیم فرود آوریم اما در برابر دشمنان و ظالمان ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: نیروهای بسیجی ایران اسلامی با عزت و اقتدار، با قدرت و صلابت در برابر استکبار جهانی ایستادند چون آمریکا و اسرائیل آنها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کوهبنان افزود: در دوران دفاع مقدس جانثاری و ایستادگی رزمندگان بود که پیروزی را رقم زد بنابراین جبهه‌های مقاومت با الگوگیری از ایران اسلامی شکل گرفت و با اخلاص در برابر دشمنان ایستادند.
​​​​​​در این مراسم فرمانده ناحیه کوهبنان گفت: مکتبی و انقلابی بودن، مردمی بودن، عاشورایی و دغدغه مند بودن، بصیرت، خط شکنی، اخلاص، تبعیت عاشقانه از ولایت، توسل به ائمه و توکل به خدا،  دشمن‌شناسی، شهادت‌طلبی، ایثار و مقاومت از ویژگی‌های بسیجیان است.

وی ابراز کرد: بسیج در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها فعالیت چشمگیر دارد لذا با ظرفیت بسیج موانع و مشکلات برطرف خواهد شد.
در پایان مراسم تجلیل از بسیجیان برگزیده جشنواره مالک اشتر، خبرنگاران بسیجی، فعالان گروه‌های جهادی، علمی و پژوهشی، رونمایی از کتاب سفری پرماجرا از آثار دانش آموز بسیجی حسین محمدی، تشکیل حلقه‌های طرح صالحین از جمله برنامه‌ها بودند.

انتهای پیام/کوهبنان https://armanekerman.ir/vdcepf8zvjh8xwi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما